Re: Om mee te nemen Pardoesstapel!
Het was vast een geweldige dag! Met zo'n taart kan kerst in de Efteling toch helemaal niet meer stuk! Onwijs gaaf gemaakt!
Groetjes Natasja S
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Om mee te nemen Pardoesstapel!
Het was vast een geweldige dag! Met zo'n taart kan kerst in de Efteling toch helemaal niet meer stuk! Onwijs gaaf gemaakt!
OEE! Wow!
wat een werk, en wat een resultaat, super!
hoe was bosrijk? lijkt me leuk om ook een keer te gaan.
Wat een mooie taart!!
Deze heeft echt een WOUWWWWW factor.Wat ontzettend knap gemaakt.
Ben benieuwd wat ze er van vonden in de Efteling.Dit zullen ze nog nooit gezien hebben.
gaaf gemaakt zeg!!! Daar kan je vast mee aankomen bij de efteling.
Prachtig!
wow, wat is ie mooi zeg!!! leuk gehad in de Efteling?
wat een gave taart, pardoes is prachtig geboetseerd!!
zoooo die is gaaf zeg!
ontzettend gaaf! zullen jullie vast veel bekijks mee gekregen hebben toen jullie hem gingen aansnijden
Superprachtige stapel!!
In
Ooo, wat gaaf!
Wat zeg je dan? ...ja: wauwii!
Die pardoes is echt knap gemaakt!!
Wat een prachtige taart (en een leuke plek om kerst te vieren)
oo wat een prachtige pardoes
Deze taart kunnen ze zo tentoonstellen in de Efteling, wat geweldig leuk en knap gemaakt!
Zouden ze daar geen themawedstrijd kunnen houden en sponsoren, kunnen de taarten geveild worden voor het goede doel!
Nou hier werd iedereen zeker Pardoes blij van!!!!
Super leuke taart!!
Ooooooooh die is super zeg!
Groetjes,
Annette
Wat heb je die geweldig gemaakt! Schitterend!
Meiden bedankt voor jullie leuke reacties,echt leuk om te lezen als je terug bent!
Het waren 4 leuke dagen en zal wel even wat foto's in de babbel zetten.
En natacha het is een piepschuim bol,ik heb het expres gedaan want nou kon mijn moeder hem meenemen!
Wauw dat is nog eens een topper!!! Had deze helemaal nog niet gezien ...ben blij dat ik hem nog gezien heb!!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Om mee te nemen Pardoesstapel!