Re: Hartjes bruidstaart
Addy en Sonja, mooi gedaan hoor, vooral die hartjes bovenop erg leuk!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hartjes bruidstaart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Addy en Sonja, mooi gedaan hoor, vooral die hartjes bovenop erg leuk!
Wauw, wat een plaatje is dit, super gemaakt!
wauwwwie, deze vind ik erg mooi, en het is toch een heel andere taart zo zo. geheel eigen zou ik zo zeggen
De klassieke bruidstaart is meestal niet echt mijn ding, ik ben meer een liefhebber van de wat vrolijkere of rustigere taarten, Deze taart vind ik echt geweldig!
Allemaal bedankt dat jullie hem mooi vinden.Wij vinden hem zelf ook erg goed gelukt.
Oewwhh, ja! Helemaal goed! Een topper wat mij betreft.
Heel mooi,
Ik heb vandaag ook weer gestoeid met de lace flowers wat een krengen zijn het toch die van jou zijn prachtig
Mooi!!
wat een mooie taart, gave hartjes en de pearldust zie je best bij de detail foto's hoor! vraagje: waar droog/vor jij je laceflowers in en hoe krij jij die 15 en 10cm zo strak afesmeerd?? be nog niet zo ervaren en krijg ze echt niet mooi.
Heel mooi,
Ik heb vandaag ook weer gestoeid met de lace flowers wat een krengen zijn het toch die van jou zijn prachtig
Kwebbeltje heeft er een heel handige how to voor gemaakt. Staat in de topic how to's.
Ik maak ze altijd van te voren, dan kunnen ze lekker drogen.
Zussie de 10cm was geen makkie om hem makkelijk af te smeren maar ik heb op een gegeven moment een sateprikker er in gezet zo bleef hij staan.Toen in de koelkast en daarna met een warm mes nog een keer.
De lace bloemen laat mijn moeder altijd drogen in schaaltjes die we een keer hebben meegenomen bij de Makro.
Superrrrrr mooi dames! Petje af
wat een mooie en stijlvolle taart!
Super mooi!
Supermooi!
echt bijzonder gaaf!! heb m in mijn inspimapje geplaatst, vind je dat goed?
Ja hoor dat mag.
Oeioei, wat een beauty zeg!
Een prachtig chique bruidstaart, hele mooie kleurtjes zo samen.
Wat een mooie bruidstaart . Ik ga hem zeker gebruiken als inspiratie.
Heel romantisch en het ziet er heel mooi uit,top.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hartjes bruidstaart