26

Re: braziliaanse lekker tratakties

Marieke schreef:

Dat klinkt heel erg lekker!

sweet dreams schreef:

Hoi

De recept is zo eenvoudig :D

2 blikjes gecondesserde melk
half pak gedroogd coco's
1 eet. roomboter

Ik heb nog een klein vraagje over je recept: hoe groot is jouw pak kokos? Want de helft van een zakje van 100 gram is nogal wat anders dan de helft van een kilopak ;)

:lol: die van 100 gr.

keep on dreaming...
mijn website www.sweetdreamscakes.nl ook voor workshops in zwijndrecht

27

sweet dreams schreef:
eilathan schreef:

Ik heb ze vandaag gemaakt. Ze smaken heerlijk :Y Maar ze blijven bij mij niet mooi rond, ze zakken helemaal plat :/ Wat heb ik fout gedaan? Niet lang genoeg in laten koken?

Ja,ik denk dat voor steviger balletjes je moet wel wat langer laten koken,maar we met een hote lepel blijven roeren tot je de bodem van de pan zie.

Oke, en het moet echt koken blijven? Ik heb wel continu geroerd, zo'n twintig minuten lang, het was wel stevig, maar ze bleven niet in vorm jammergenoeg..

Ik had de helft in cacao gerold, die waren ook erggg lekker....Beetje jammer dat ik de enige in  huis ben die ze lust, of misschien ook niet jammer :D

Ik ga  het zeker nog een keer proberen!

28

Grappig ik had pas het brigadeiro recept hierop gezet en dit is net zoiets (bijna hetzelfde op de cacao en cocos/hageslag na).

Mijn ouders komen uit Brazil

Een eigen taart smaakt lekkerder omdat het met liefde is gemaakt.

29

eilathan schreef:
sweet dreams schreef:
eilathan schreef:

Ik heb ze vandaag gemaakt. Ze smaken heerlijk :Y Maar ze blijven bij mij niet mooi rond, ze zakken helemaal plat :/ Wat heb ik fout gedaan? Niet lang genoeg in laten koken?

Ja,ik denk dat voor steviger balletjes je moet wel wat langer laten koken,maar we met een hote lepel blijven roeren tot je de bodem van de pan zie.

Oke, en het moet echt koken blijven? Ik heb wel continu geroerd, zo'n twintig minuten lang, het was wel stevig, maar ze bleven niet in vorm jammergenoeg..

Ik had de helft in cacao gerold, die waren ook erggg lekker....Beetje jammer dat ik de enige in  huis ben die ze lust, of misschien ook niet jammer :D

Sucess!!!!volgende keer komt helemaal goed die ballen :lol:

keep on dreaming...

30

Cabi schreef:

Grappig ik had pas het brigadeiro recept hierop gezet en dit is net zoiets (bijna hetzelfde op de cacao en cocos/hageslag na).

keep on dreaming...

31

sweet dreams schreef:
eilathan schreef:
sweet dreams schreef:

Sucess!!!!volgende keer komt helemaal goed die ballen :lol:

Daar ga ik wel vanuit...en ach de smaak is geweldig, dan maakt het niet uit hoe het er uit ziet toch?:P

32

sweet dreams schreef:
Cabi schreef:

Een eigen taart smaakt lekkerder omdat het met liefde is gemaakt.

Berichten [ 26 tot 32 van 32 ]

Pagina's Vorige 1 2

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren