Re: Bruidstaart met ruitjes
tja gestapeld zou die denk ik een hele andere uitstraling hebben
de letters zijn mijn favoriet.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart met ruitjes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
tja gestapeld zou die denk ik een hele andere uitstraling hebben
de letters zijn mijn favoriet.
Vind juist dat de taarten mooi tot hun recht komen nu ze los staan. Als stapeltaart zou het toch wat compacter ogen...'
Anyway, hoe die ook gepresenteerd zou worden, hij is en blijft schitterend! Echt mooi met die ruitjes en die sierlijke letters. TOP!!
strakke taart en strakke letters!!
Erg leuk! Gestapeld of niet!
Wauw!!
Super zeg!
Moooi!!
Weer een beauty!
ik ben hier helemaal stil van.
Heb net eens uitgebreid jouw site zitten bekijken, wat ben je goed zeg! mag ik vragen waar je dit geleerd hebt? je werkt zo strak en gedetaileerd, echt prachtig. per taart dit er zo veel tijd in, krijg je dit ook enigzins betaald? ik heb je toegevoegd aan mijn favo's dus als je weer eens wat maak, zie ik het gelijk. echt super!!!!
groetjes
elly
Wauw, mooi hoor! Zo netjes strak
ik ben hier helemaal stil van.
Heb net eens uitgebreid jouw site zitten bekijken, wat ben je goed zeg! mag ik vragen waar je dit geleerd hebt? je werkt zo strak en gedetaileerd, echt prachtig. per taart dit er zo veel tijd in, krijg je dit ook enigzins betaald? ik heb je toegevoegd aan mijn favo's dus als je weer eens wat maak, zie ik het gelijk. echt super!!!!
groetjes
elly
Nou heb je mij even stil hoor! Dank je voor je lieve woorden!
Ik heb het mezelf eigenlijk "gewoon" aangeleerd. Nog nooit een workshop gevolgd. Toen ik dit forum ontdekte was het nog vrij klein en heb ik in een week tijd ofzo alles wat er gepost was doorgelezen en zelf ook wat vragen gesteld. Daarna gewoon eens proberen met zelfgemaakte biscuitmix, jam, gele room van boukje en zelfgemaakt fondant. Alle tips en trucs ter harte genomen en zo gegroeid.
haha, als ik een uurloon zou moeten rekenen worden het heeeeele dure taarten vrees ik, ik stop er idd een hoop tijd in. Voor mij is het een hobby naast mijn (fulltime) baan, een blije klant en een klein extraatje is mijn voldoening
Groetjes!
Jos
erg mooi vooral die letters! Hoe heb je die zo ontzettend strak gekregen??
goh van jou zou ik wel eens een youtube filmpje zien van bakken tot eind resultaat....alles is zo perfect...kan ik veel van leren...mischien ideetje...online workshoppie....hint hint!!!
Hahaha, ja dat zou leuk zijn, maar ik heb een beetje camera vrees geloof ik
Maar ik zou best een workshop bij mij thuis of in een zaaltje ofzo willen geven hoor, bij voldoende aanmeldingen.
Wat zou ik dan moeten workshoppen? Een gehele taart of boetseersels? En welk thema dan?
Bedank iig voor je belangstelling!
Groetjes, Jos
Wat een leuke vrolijke bruidstaart. Ook erg mooi geboetseerd paartje!
Oeps, ik zie nu dat ik de taart in de verkeerde parade heb gezet. Ik heb het al gemeld aan de mods.
De namen zijn in het lettertype van de kaart, in spiegelbeeld geprint en lichtjes geCorinne
Sugar & Flour
Wauw, ik vind het wel een strak geheel op de standaard.
Heeeeel mooi hoor!
MOOI!!! Mooi geboetseerd paartje en hele leuke letters!
Voor mijn gevoel klopt alles bij deze taart.
Ik vind het een dikke 10.
had hem al eerder gezien,maar nog niet gereageerd,zo leuk gedaan,heel mooi en fris!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart met ruitjes