26 Laatst bewerkt door wendy (23-04-2007 21:53)

Re: 5 huizen voor 125 man. :)

Bedankt voor de leuke reacties allemaal. :)

Even een paar vraagjes beantwoorden.

paloma schreef:

hoe groot is nou de taart voor 115 man??/

De onderste 3 Taarten waren voor de 100 man. (vrouw ;) ) De twee met puntdak waren voor 35 personen en die met het schuine dak voor 30 personen.

monidick schreef:

en hoe was de elf fantasy fair, ik ga meestal ook heen maar heb er nu voor gekozen om naar ilovecake te gaan

Het was erg leuk al die verklede mensen. Ruud had al zo iets van. Volgend jaar ook in middeleeuwse kostuums, kun je best even maken. :S Tuurlijk, slaap ik gewoon helemaal niet meer. ;) :lol:

Antoinette schreef:

Hoi Wendy,
Nou je 3d huis is hartstikke mooi geworden zal wel een latertje zijn geweest.

Ik heb mezelf om kwart over 1 echt naar boven gesleept. :S

Erk schreef:

Hoe lang ben je daar mee bezig geweest?

Ik ben donderdag bijna de hele dag bezig geweest met de raampjes en deurtjes maken. Vrijdag na mijn werk thuis om 10 uur nog een uur of drie vooral met de tappids in de weer geweest.
Zaterdag ochtend de twee grootste taarten met puntdak gemaakt.
In de avond de twee andere taarten.
Zondagavond het 3D huis. In totaal dus..... em, best veel uur? Iets van 25 a 30 uur denk ik. En dan de tijd nog die Ruud kwijt was aan het bakken van alle kapsels. :Y Ja hij bakt ze voor me, super strak ook nog.
Wil hem bij deze meteen even in het zonnetje zetten, zonder zijn hulp en het overnemen van veel huishoudelijke taken, kon ik nooit doen wat ik nu doe.
Liefie, bedank. :)

Het is weer geweldig zeg! Prachtige huisjes stuk voor stuk, daar worden er vast weer van nageaapt!

Nelleke

28

Jeeetje Wendy, wat een werk! Je kùnt ook overdrijven h

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

29

Zowww, flink doorgewerkt!! Ik vind die boompjes in de bloempotten het leukst. :)

Groetjes Evelien

30

O, en nog even voor Annette.
Bedank dat ik jou idee mocht gebruiken. Ze zijn uiteindelijk allemaal voortgekomen uit jou eerste taart. :Y

31

WOW!! Ze zijn allemaal prachtig!!

groetjes,

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

32

Je kunt wel makelaar worden :lol:! Vanuit de Dudok-plaats bij uitstek, Hilversum, een geweldig groot compliment voor deze schitterende huisjes! Ik kan niet kiezen...

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

33

Jeetje wat een klus zeg. Ze zijn stuk voor stuk prachtig geworden.

34

Wauw, wat een mooie huisjes!!!!!! Heel gaaf!

35

ja, daar word een mens weer stil van, en allemaal even anders.

Super!  en inderdaad een bedankje voor Ruud!

Groetjes Elvira

36

Ik heb niets meer te zeggen. Alles is al gedaan... Echt subliem!
gr kelly

37

tom poes schreef:

Je kunt wel makelaar worden :lol:! Vanuit de Dudok-plaats bij uitstek, Hilversum, een geweldig groot compliment voor deze schitterende huisjes! Ik kan niet kiezen...

Yvonne, de taarten zijn idd naar Hilversum gegaan. Gisteravond is het 1e sociale koopcontract ondertekend. De taarten zouden dan overhandigd/aangesneden worden. Als het goed is was "De Gooi & Eemlander" er ook bij, dus misschien kom je daar ook nog wel foto's in tegen.

Groetjes, Ruud.

38

Het kon ook eigenlijk niet missen, maar hoe zijn ze dan helemaal bij jullie terecht gekomen, het is toch een aardig eindje uit de buurt... Ik ga de krant in de gaten houden, zal als ik iets vind het inscannen en naar jullie mailen!

Tot taarts, Yvonne

39

wendy schreef:

En dan de tijd nog die Ruud kwijt was aan het bakken van alle kapsels. :Y Ja hij bakt ze voor me, super strak ook nog.
Wil hem bij deze meteen even in het zonnetje zetten, zonder zijn hulp en het overnemen van veel huishoudelijke taken, kon ik nooit doen wat ik nu doe.

Ze kan niet alleen mooie taarten maken, maar is nog lief ook! :O
Het is een leuke "hobby". Ik ben dan ook trots, dus help ik graag mee.

Graag gedaan freubelmuisje van me. ;)

Groetjes, Ruud.

40

Jullie zijn al beroemd, kijk maar daar staat ie!
http://www.dudokwonen.nl/nieuws/DU323_E … kocht.aspx

Tot taarts, Yvonne

41 Laatst bewerkt door wendy (24-04-2007 15:18)

tom poes schreef:

Het kon ook eigenlijk niet missen, maar hoe zijn ze dan helemaal bij jullie terecht gekomen, het is toch een aardig eindje uit de buurt... Ik ga de krant in de gaten houden, zal als ik iets vind het inscannen en naar jullie mailen!

Een van de medewerksters van Dudok woont in Boskoop. En ze is Wendy tegengekomen op de kinderbeurs vorige week zaterdag. Ze heeft toen het fotoalbum ingekeken & een visitekaartje meegenomen.  Zo zie je maar: ondanks dat er toen niet veel verkocht is, werpt het toch vruchten af. (En blijkbaar met de goede tuindersgrond hier, zijn het gelijk grote vruchten ;) )

Ik heb gelijk ook even op je linkje gekeken. Die taart komt me wel bekend voor. :)

Groetjes, Ruud.

42

In 1 woord... super..
Waar haal je de tijd toch vandaan...
Stance

Kijk ook eens op: [url=http://www.cakestudio.nl
Groetjes.... Constance  :) voor leuke 3D workshops

43

Ze zijn echt allemaal geweldig, kan er gewoon geen kiezen! Echt perfect tot in detail!

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

44

Hoe doe je dat toch? ze zijn erg mooi, schrok je je niet rot, voor hoeveel pers. 125 uhh verstond ik het nu goed, wel een leuke klus.
jolanda

www.sweetsugarpies.com kijk ook eens op mijn site

45

wendy schreef:
wendy schreef:

En dan de tijd nog die Ruud kwijt was aan het bakken van alle kapsels. :Y Ja hij bakt ze voor me, super strak ook nog.

Ze kan niet alleen mooie taarten maken, maar is nog lief ook! :O
Het is een leuke "hobby". Ik ben dan ook trots, dus help ik graag mee.

Graag gedaan freubelmuisje van me. ;)

Groetjes, Ruud.

hihihi, ik hoor iedereen denken... Jasses wat een klef stel!!!! :+ :lol:

Dank voor alle leuke reacties. En wat leuk die foto op de site van dudok. :D
Enne, Jolanda, ja, dat was zeker even schikken, zeker omdat ik wist dat ik al en vrij druk weekend had, maar zoals zo vaak vond ik het weer te leuk en uitdagend om nee te zeggen. :)

46

Jeetje wat een werk zeg! En een voor een weer schitterend!

47 Laatst bewerkt door ria (24-04-2007 20:24)

Wow dat is een leuke opdracht zeg, maar ook heftig.
Straks  nog tijd voor je eigen duizendpoot taart?? hihi ;) want dat moet je bijna wel zijn. Eh pardon jullie ;)
Volgens mij is Ruud al bijna helemaal in de taartbussines meegesleurd :D
Maar zo te lezen wel h

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

48

Jeetje mina zeg, je hebt gewoon een hele nieuwbouwwijk uit de grond gestampt ! Wat een produktie zeg !!! Knap hoor en stuk voor stuk geweldige huizen !!!!

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

49

JAAAAAAAAAAAaa :D Ik herkende hem meteen hoor! Hij staat hier in de Woonbode (woonkrantje bij de Gooi&Eemlander). Zal ik hem voor je bewaren? Of krijg je een exemplaar opgestuurd?

Groetjes Evelien

50

JAAA, BEWAREN A.U.B.
IK DENK NIET DAT IK HEM OPGESTUURD KRIJG NAMENLIJK.
We spreken toch gauw nog even af, dus dan zie ik het wel. :Y :D
Wel leuk zeg.