Re: Beverly Hills chihuahua
Wat een gew
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Beverly Hills chihuahua
Wat een gew
Echt super mooi, wat een taarten maak jij zeg... Ik vind het zo grappig dat ik je op de beurs in het eggie gezien heb en nu weet wie deze prachtige creaties maakt
mascha schreef:Wat zijn het toch een afschuwelijke beesten...
Haha, ik heb er nog aan gedacht hoe ik ze kon laten trillen, hihi
Veertje in hun nek, toch maar niet gedaan
Haha
Super!!
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee-le-maal geweldig weer, Jos
in
Heb je de taart eerst helemaal bekleed en daarna de print er omheen, of de print zo om de botercreme heen gedaan???
Ik heb de taart eerst helemaal bekleed met marsefond 1:1. Daarna de print er tegen aan. Die sheets zijn niet zo dik, maar een millimeterje ofzo. Ik was ook bang dat hij anders helemaal zou smelten door de bc
Groetjes!
Ik heb via Cake-it een prachtige frosting-print besteld, echt super!
Zou je mij de link van cake it kunnen mailen? Heb zitten zoeken op internet maar kan hem niet vinden. Vind het een geweldig mooi resultaat en zou het ook eens willen proberen.
Binnenkort wordt ons Tess 16. Ik heb voorgesteld een sweet 16-taart te maken, maar dat wil zij niet. Deze taart zou haar beslist op andere gedachten kunnen brengen. Erg mooi!!!!
Bedankt voor de supersnelle reacties Jose en Annemieke
geweldig mooie taart
superrrr wouwiee
wauw..... ik kan niets anders uitbrengen. Niet te geloven..
OOoh, wat zijn die chi's mooi geboetseerd! Knap!!!
Wat een geweldige taart... wauw! Chapeau!
Wow! Mooi hoor! Echt knap.
de mooiste taart die ik tot nu toe heb gezien, wat is deze origineel en zo strak leuk details wauw!
Ik heb wel een vraagje die print(ruiten.burberry) wat is dat? sorry nog een beginner;-)
Had hem al gezien,maar moet toch nog even reageren,echt helemaal geweldig en d eprint staat ook supermooi!!
de mooiste taart die ik tot nu toe heb gezien, wat is deze origineel en zo strak leuk details wauw!
Ik heb wel een vraagje die print(ruiten.burberry) wat is dat? sorry nog een beginner;-)
Dank je!
"Een print" is een afdruk van wat je maar wilt op een blaadje fondant. Gemaakt met een printer met eetbare inkt (door Cake-it ).
Werkt echt heel makkelijk, ook voor beginners!
Ge-wel-dig!!!
Dit is echt een super taart!
Allemensen....meid wat geweldig!!!!!!!!!
Geweldig mooi!!! Echt een kunstwerkis dit. Zou je mij ook de link van cake-it willen mailen? Heb echt lang gezocht maar kan het niet vinden.
Bettinetaartjes schreef:de mooiste taart die ik tot nu toe heb gezien, wat is deze origineel en zo strak leuk details wauw!
Dank je!
"Een print" is een afdruk van wat je maar wilt op een blaadje fondant. Gemaakt met een printer met eetbare inkt (door Cake-it
).
Werkt echt heel makkelijk, ook voor beginners!
Bedankt voor je antwoord!
nu wil ik zelf ook bijna een chihuahua, wat een goeie taart
o waaw een toppie van een taart zeg geweldig goed gedaan
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Beverly Hills chihuahua