Re: Dit vind ik mijn mooiste bruidstaart, (daar is die dan, Glashill)
Hier valt dus mijn mond van open, mooie kleurencombi , vrolijk en toch strak uiterlijk, mijn complimenten
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dit vind ik mijn mooiste bruidstaart, (daar is die dan, Glashill)
Hier valt dus mijn mond van open, mooie kleurencombi , vrolijk en toch strak uiterlijk, mijn complimenten
Wat een prachtige taart!!Mooie bloemen en een schitterend geheel!!!
Wauw, terecht dat je blij bent met het resultaat, want hij is fantastisch!
Hele mooie bloemen en een super kleurencombi, vind 'm echt top!
Sprakeloos........TOPtaart!
wat een prachtcombinatie van kleuren, geweldige bloemen en een echte bruidstaart!!
Hier mag je echt wel een WAUW gevoel van hebben, want het is absoluut 1 van je allermooiste taarten!!
Jeminee, hou me vast want ik rol van mijn stoel!
Wat gaaf, niet normaal meer! Het kleurgebruik, daar was ik zelf nooit opgekomen, maar het staat zooooo goed!
Nou gaat deze op m
Prachtig!!! Echt super!
wauw!!!!!!
oooh Caroline, deze is gigantisch mooi!!!!!
WAUW!!!! Wat is dit een schitterende taart!!!
In 1 woord : Gweldig!!!
Echt een supermooie taart!
Hoi,
Die is echt PRACHTIG!!
En wat een mooie bloemen zeg, kun je verklappen hoe je dat gemaakt hebt?
Geweldig!!
Hier krijg ik ook een wauw gevoel van
Hij is prachtig, echt een heel mooi geheel!
Schitterende creatie
!
Leuke vind ik dat deze bloemen wel heel 'echt' zijn maar volgens mij geen ijzerdraadjes of andere niet eetbare onderdelen hebben (behalve de leliemeeldraden denk ik?), dat vind ik toch leuker!
De bloemen zijn allemaal van marsepein gemaakt, behalve de lelie's die zijn van gumpaste en die zijn wel op een ijzerdraadje gezet en gebonden, en natuurlijk met bloemen tape afgewikkeld. De bloemen zijn niet (lelie's) in de taart gedrukt.
Mooie taart, Misschien een beetje raar, maar door de groene blaadjes, vind ik de bloemen er erg mooi door uitkomen. Mooie kleur geel ook als ondergrond. Ik denk dat creme ook te licht zou zijn. Goede keus!
Ik heb twee verschillende kleuren groen gebruikt, dat maakt het wat losser, minder compact.
Wauuwwww jij kan vast geen bloemen meer zien haha
Inderdaad, nee hoor
Wauw, wat prachtig!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dit vind ik mijn mooiste bruidstaart, (daar is die dan, Glashill)