Re: Dit vind ik mijn mooiste bruidstaart, (daar is die dan, Glashill)
Ik vind hem echt prachtig!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dit vind ik mijn mooiste bruidstaart, (daar is die dan, Glashill)
Ik vind hem echt prachtig!
....Zucht....ik had hem al gezien en vindt dit ook echt jouw mooiste!!
Je zou deze kleurencombinatie niet gauw uitkiezen maar daarom is hij ook zo mooi geworden .
Ik ben helemaal niet voor de kleur geel maar na deze taart ben ik ineens GEK op de kleur geel...hoe kan dat nou!!! en dan heb ik het nog geen eens gehad over het feit dat hij ook wel heel strak in het vel zit,kan geen bobbel of deukje vinden.
Daarom ben jij ook DE rotterdamse taartenprinses.
Hier heb ik ook een wauw gevoel bij!!..
wat een mooierd!
ooooh zit met opengevallen mond te kijken... tjeeee deze is PRACHTIG!!! Gewoon niet aansnijden zou ik zeggen!!! Waanzinnig!!
Ik ben dr weer stil van!
H
Schitterend, schitterend SCHITTEREND! Alles klopt, kleuren, bloemen, ik krijg hier een WAUW gevoel van hoor!
Hij is echt prachtig!!!!!
Deze is inderdaad veel meer dan waauw en ooooh en prachtig!!!
Helemaal TOP!!!!!!!!
Oh wauw Caroline! Wat een pr8ige taart! Die bloemen ook zo euhhh trapsgewijs? op alle taarten. Alleen dat al vind ik een prestatie. Wat kan jij ook ontzettend goed bloemen maken........dat wist ik niet.............
Een schitterende taart!
Wat een werk zul je daaraan hebben gehad, Echt heel mooi. Mijn complimenten!!!!
geweldig!
Ondanks 't feit dat dit tot
Heeeeeeeeeel mooi, wat een werk zeg al die bloemen. Zijn levensecht hoor. Heel geraffineerd. Vind het altijd zo knap als iemand zo bloemen kan maken.
Nou....doe met je mee hoor.... WAUW!!!
Wat een geweldige bloemen!!
Wauw, wat een plaatje. Zo mooi met die kleuren allemaal!
Schitterende creatie !
Leuke vind ik dat deze bloemen wel heel 'echt' zijn maar volgens mij geen ijzerdraadjes of andere niet eetbare onderdelen hebben (behalve de leliemeeldraden denk ik?), dat vind ik toch leuker !
WAUWWWWWW!!!!!!
Nou, okay ... voor zo'n taart mag je de spanning wel ff opbouwen. Wat heb je d'r een verschrikkelijk mooie taart van gemaakt. Ik was altijd al fan van jouw taarten, maar deze is echt 'n toppertje!
'n diepe buiging van mijn kant!
Jeetje vrouw, wat een werk die bloemen, prachtig prachtig! Wouw!
Groetje Nathasja.
hij is werkelijk prachtig! en wat leuk dat dat dan zo loopt!! dat je al schreef dat ie hoog op je verlanglijst staat en dat ze dan met die vraag komen!
Oh, wauw, wat prachtig.
Dit is nou een bruidstaart zoals ie hoort te zijn Jeetje, wat een pracht en wat een werk
Oh wauw, helemaal geweldig!
Hij is echt super wauw!!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dit vind ik mijn mooiste bruidstaart, (daar is die dan, Glashill)