Re: welkom op het vrolijkste rif!
Wat een toppertje!! Helemaal geweldig...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » welkom op het vrolijkste rif!
Wat een toppertje!! Helemaal geweldig...
oooh hij is super leuk!! Wat vrolijk die kleuren, hopelijk mag ik hem ook eens gaan maken.. zit al te vissen (hihi leuke woordkeuze) bij mijn zoontje en dochter welke taart ze graag willen voor hun verjaardagen...
Wat een prachtige stapel!
Wow, schitterende taart.
En de stroopwafelmix ligt ook bij mij in de kast, dus snel eens proberen hoe het smaakt!!
Mooie taart! En zo zijn de vissen nog mooier!
Groetjes,
Stephanie
wat een super mooie taart heb je weer gemaakt constance !!
In een woord: fantastisch
Schitterend!
Wat een beauty zeg!! applaus!
Wat een geweldige taart! En Nemo en zijn vriendjes zijn ook zo goed gelukt; super!
Wow wat is -ie leuk zeg!!!
Hoi Constanze,
Gefeliciteerd met je man en wow wat een gave taart
Prachtig!!
wauw wat gaaf zeg
Jaaaa... ik dacht al waar blijft ie nou! Al begrijp ik de reden vast wel een beetje
Ik ben natuurlijk zeer vereerd dat de echtgenoot van zo'n fantastische taartenmaakster een taart van mij uitkiest voor zn verjaardag.... Want hij zal er toch wel verstand van hebben toch
Tja.... wat zal ik er eens over zeggen.... ik had natuurlijk al gezegd dat ik het ook gewoon "Nemo" vind hoor.... dus daar kom je echt niet mee weg als Disney aan je deur klopt
En verder tsja.... GEWELDIG NATUURLIJK!
We moeten samen eens een aquarium maken
Neh.... maar we moeten wel eens samen aan de slag.... lijkt me leuk (maar niet meer dit jaar hoor)... Misschien eens samen voor Mjam?
Enneh... om met jouw woorden te spreken
"kusje van de meester"
ik vergeet het bijna: nog gefeliciteerd met jouw lief.... hoop dat het toch een beetje gezellig was...
Pachtige taart!! heb hem op mijn to-do lijstje gezet
Hey Stance, nog gefeliciteerd met je mannetje!! En wat een plaatje heb je er weer van gemaakt, errug, errug leuk met de cartoon vissen!! Ga hem gelijk effies onthouden, Julio heeft deze zomer ook zijn PADI (eerste brevet hoor
) gehaald en gaat bij het woord "duiken" onmiddelijk glimmen (zoals ik bij het woord "taart", hihi
)
Dikke knuf van hier!
geweldig!!! oh wat mooi van kleur en wat een stel leuke vrolijke vissen!!
Super mooi zeg! Erg leuk zo op elkaar gestapeld!!!
Maaruh....
.... hoe blijft dat koraal/zeewier/etc. zo rechtop staan??
Wat een super leuke en mooie taart!! Mooi geboetseerd zeg!!
Moooooiiii!!! Lekkere felle kleuren!! Ik verheug me om de 28e bij jou te komen Scooby-en. Feliciteer Rob nog van me!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » welkom op het vrolijkste rif!