Re: Beloofd is beloofd...hier zijn ze Kadohke :D
Do..... mn mond valt open. Wat prachtig allemaal.... en zoooveeel. Maar dat zei ik al in het andere topic. Super vind ik ze .... echt allemaal. wat een werk!
Sugar & Flour
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Beloofd is beloofd...hier zijn ze Kadohke :D
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Do..... mn mond valt open. Wat prachtig allemaal.... en zoooveeel. Maar dat zei ik al in het andere topic. Super vind ik ze .... echt allemaal. wat een werk!
Wat een pracht-taarten, ik sta echt met open mond te kijken.... je koffers, de kroon, de boetseersels, de topsy's... allemaal even mooi, ik heb wel 6 keer terug gescrold om ze weer te bekijken!
Echt GEWELDIG Do!
Een vraag maar - Slaap je OOIT?
Geen wonder dat je niet veel op het forum te vinden bent! Je bent volgens mij fulltime met taarten maken bezig !
mooooooooooooooooooooi
allemaal
Wat een prachtige taarten allemaal! Zo mooi strak!!
EN die koffer,net echt!!
Alweer een heuse productie. Jeetje Do, wat ben je goed!!!
Die bloempjestaart voor Fenne hoort vast bij de '1' in je andere parade, ook deze springt er qua kleurtjes helemaal voor me uit
Maar ook je andere, dat kroontje, die bruidstaarten, bob, dora ... waaaauw ...
Wat een pracht-parade. Echt een kijkgenot, zoooooveel moois
Ze zijn allemaal geweldig mooi! Maar die van BobdB vind ik de leukste!! Enneuhh...ik geloof dat jouw man en mijn man iets met elkaar gemeen hebben hier ook een Ferrari freak
Wij blij dat je toch "even" ( ) komt posten! Gave taartenparade!
o o o Do ik dacht ook al waar is ze. Ik wist wel dat je vele taarten hebt gemaakt hoor.
Wat een mooie taarten en ook nog eens lekker gevarieerd. Prachtige bruidstaarten!! Toppie.
Ik heb een klant die je bob de bouwer taart wil hebben Ik ga proberen om em ook maar een beetje zo mooi als die van jouw te maken.
Wauw wat mooi zeg
wauw wat een PRACHTIGE taarten!!!
Wat een super taarten zeg!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Beloofd is beloofd...hier zijn ze Kadohke :D