Re: Beloofd is beloofd...hier zijn ze Kadohke :D
Wauw...stuk voor stuk prachtig!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Beloofd is beloofd...hier zijn ze Kadohke :D
Wauw...stuk voor stuk prachtig!!!
Ik ben zwaar onder de indruk! Wat een geweldige parade met stapeltaarten! Top!
Ook je stapels zijn stuk voor stuk tovertaartjes. Vooral die koffers vind ik echt helemaal geweldig! Nou, we zijn overtuigd lijkt mij, je bent er nog!
Wauw, allemaal pr
Nou ik was al onder de indruk van je taarten bij de gewone parade maar dan staan er hier nog een aantal. Wauw ik vind die koffers wel helemaal super gemaakt!!
Wow fan-tas-tisch!! Vooral die bruidstaart met kroon vind ik erg indrukwekkend.
Stuk voor stuk prachtige taarten! Wauw, wat mooi allemaal. Ben nu even heel stil en onder de indruk.
wow, allemaal even geweldig!
Ze zijn allemaal helemaal super!!!
O, wat een taarten zeg. Echt geweldig allemaal. En ook zo mooi strak!
Daar zit aardig wat werk in.
Jeetje wat een kunstwerken zijn dat! Je ziet het niet eens dat de koffers taarten zijn! Zo echt lijken ze!
Wauw ze zijn heel erg mooi
Het zijn stuk voor stuk weer plaatjes Do!!!!!!!! Ja ik kan over het probleem mee praten, tijd tekort ik heb er ook nog tig staan die ik nog niet heb gepost.
Laat staan mijn site bijgewerkt.
Maar blijven posten hoor, want ze zijn te mooi om ze niet te laten zien.
dat zeg ik.
mooie taarten weer zoals gewoonlijk!
Vindt de koffers helemaal super en de kroon ook helemaal top!
STRAKKKKKKKKKKKKKK wauw, wat kun jij supermooie taarten maken zeg! zo strak, zo netjes, en wat een boetseersels... Ik ben zwaar onder de indruk
enneh wel vaker gaan posten hoor, want zulke taarten MAG je ons niet onthouden!!!
MEER,MEER,MEER!!!!!!!!!!!!!!!
wat een prachtige rij!
zeg Do, de volgende keer wel wat eerder posten h
Wat maak jij prachtige taarten zeg stuk voor stuk even strak en mooi afgewerkt!!
tjeemig!!!! wat een kunstige verzameling! wat heb je er veel en allemaal zo anders! ik kan niet kiezenw elke ik de leukste vind, vind ze allemaal heel gaaf namelijk
Oh, oh, oh, ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen! Echt een genot om naar te kijken!!
Ohhhhh....wat verwen je ons met een prachtige parade! Helemaal geweldig!
Stuk voor stuk prachtstukken!
Prachtige taarten allemaal!
wow wat een lijst, dan ben ik echt nog maar een beginnertje...
RESPECT!!
Wat een gave taarten allemaal.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Beloofd is beloofd...hier zijn ze Kadohke :D