Re: huisje van Hans en Grietje... zoooo leuk!
Ik heb hem al een paar keer bekeken, hij is zo ontzettend mooi gemaakt. Daar zijn ze vast heel blij mee.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » huisje van Hans en Grietje... zoooo leuk!
Ik heb hem al een paar keer bekeken, hij is zo ontzettend mooi gemaakt. Daar zijn ze vast heel blij mee.
Hij is geweldig!
Ik ben zwaar onder de indruk van al je taarten trouwens, heb even of je website rond gesnuffeld!
Oh wow! Ik weet dat dit een hele snelle reactie is, hihi, maar m
heel erg kunstig!!! Mooie heldere kleuren, daar hou ik wel van 
Superleuk!!!
Brandgevaarlijk weet ik niet, maar wel muisvriendelijk. Ik had onze dummy nog speciaal met verflak afgelakt, maar alles was opgegeten door de muizen 
Wat een gew
Als eerste echt geweldig gedaan. Het is gewoon een kunstwerk om te zien.
Een vraagje, kan fondant zo lang goed blijven dat ze de taart een heel schooljaar kunnen gebruiken?
Ohhhhhhhhhh waanzinnig!!!!!!!!!!!!!!!
geweldige taart .super mooi gemaakt.....
wouwww
Ik had onze dummy nog speciaal met verflak afgelakt, maar alles was opgegeten door de muizen

Wel even een vraagje. Heb je gewoon tylose door de fondant gedaan of zo aan de lucht laten drogen.
In sommige onderdelen zit tylose, in andere niet of weinig. Uiteidelijk wordt het toch bikkelhard. Maar het duurt wel veel langer. Dus tylose versnelt het proces aanzienlijk. De boompjes zijn van marsepein. Dat wordt niet zo enorm hard. Maar droogt toch ook wel uit. Vooral grotere stukken drogen beter door met tylose erin.
Een vraagje, kan fondant zo lang goed blijven dat ze de taart een heel schooljaar kunnen gebruiken?
Uiteindelijk kun je fondant jaaaren laten staan. Maar de kleuren zullen op den duur nagenoeg verdwijnen (na jaren dan he). 1 jaar kan heel gemakkelijk dan gebeurt er helemaal niks. Als je het in de zon zet (in een vensterbank of zo) zal het zacht worden en de kleuren zullen verbleken. Beter dus een beetje koeler en niet in de volle zon.
Maar ja.... je kan het dus echt heel lang bewaren. Sterker nog.... ik lees hier en hoor vaak genoeg dat kinderen na maanden nog hun tanden erin zetten... er gebeurt echt niets. De enorme hoeveelheden suiker conserveren heel goed!
Vraagje: Hoe heb je die bomen zo gemaakt? Is daarvoor een uitsteker?
Nee... dat is geen uitsteker. Dat is een techniekje. Kijk eens hier...
http://www.vimeo.com/329899
Hiernaast kun je bij de Howto's dit soort dingen altijd vinden. Succes!
wat is die leuk. en mooi gemaakt
Wat een enorm gave dummie zeg! Heeeeeeeeel erg leuk!
Owwww die is leuk zeg! Ik heb vorige week in de efteling allemaal foto's van het huisje van de heks van Hans en Grietje staan nemen omdat ik ooit eens een leuke taart met dit thema wil maken. En nou kom ik deze tegen.....zo leuk!!! Mooi gedaan hoor.
Groetjes,
Annette
Helemaal af zeg! Schitterend!
Al die details, compleet sprookjesachtig 
Hier mag je mega superterecht apetrots op zijn

Wat moet ik er nog van zeggen...
Echt sprookjesachtig mooi!!!!
Wat een plaatje! Het is wel te zien dat je helemaal los bent gegaan

Erg leuk de lichtjes met die wafeltjes!
Nou door een ander topic komt deze geweldige taart opeens uit een hoge hoed. Geweldig wat een supertaart!!!
Ben benieuwd of ie nu na bijna 2 jaar gebruik in een kleuterklas nog steeds zo mooi is.
Wat een leuke dummy! niet normaal!
Tjeee echt super geweldig fantastisch, wat zal de school blij zijn met zo'n moeder.....
en je dochter natuurlijk super trots.
Wow! Die is echt hartstikke leuk geworden!
woow geen woorden voor ....
Met zo'n leuke taart willen ze allemaal iedere week wel jarig zijn. Hij is echt super leuk.
Woooww wat gaaf!!! Hoe lang ben je bezig om zoiets te maken?
Wát een leuk idee zeg, die ijswafeltjes als dekseltje voor de waxinelichtjes! En wat is ie mooi geworden, petje af! Zullen de juffen vast errug blij mee zijn.
Jeetjemineetje!!!!
Wat ontzettend mooi gemaakt zeg!!!
Dat moet een gigantisch werk geweest zijn.
Petje af hoor!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » huisje van Hans en Grietje... zoooo leuk!