Re: huisje van Hans en Grietje... zoooo leuk!
Echt helemaal geweldig!!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » huisje van Hans en Grietje... zoooo leuk!
Echt helemaal geweldig!!!!!
heel heel mooi, voral al die leuke details!
Oooh, deze is echt te gek Corinne!!! Wauw, wat een details!
Ik krijg echt zin om die dingetjes er af te eten... Hopelijk hebben de kindjes dat niet

Woooww...geweldig!! Al die details..echt super mooi gemaakt!
Wauw!!!
wow!
wauw helemaal prachtig!
Pffffff ... wat helemaal prachtig weer! Zo leuk!
heb je fondant zelf gekleurd?? ik krijg altijd van die flauwe kleuren als ik fondant wil kleuren, nooit zulke mooie heldere kleuren
Corina,
Dat is toch een kwestie van meer kleurstof toevoegen, net zo lang tot je de kleur helder genoeg vind. Bij sommige kleuren betekent dat, dat er echt veel kleurstof in moet. Groen en zwart kunnen nogal eens lastig zijn. Maar geel is weer een heel gemakkelijke kleur. Verder meng ik veel kleurstoffen. Bijvoorbeeld voor de dakpannen. Daar zit wat bruin, oranje en rood in.
Met welke camera fotografeer je trouwens, je hebt altijd van die prachtige foto's..
Keetie,
Ik fotografeer met een Nikon D70. Dat is inderdaad geen doorsnee camera. Mijn man had een gat in zn hand toen ie deze kocht toen onze dochter werd geboren. Het schandelijke is wel dat ik er niets mee kan. Ik fotografeer dus buiten vanwege het daglicht. In november ga ik naar Junglefrog om dit prachtige ding nu eens onder controle te krijgen, zodat ik niet meer naar buiten hoef om een foto te maken. Want daar krijg ik toch wel klotsende oksels van. Steeds weer angst dat een willekeurige vogel zijn behoefte laat vallen juist op het moment dat mijn stapeltaart op een tuintafeltje staat te wiebelen.
Maar zelfs op de neutrale basisstand maakt ons toestel al mooie foto's... dat wel :-)
Ik krijg echt zin om die dingetjes er af te eten... Hopelijk hebben de kindjes dat niet
![]()
He Masch, vast wel.... maar dat hoort er een beetje bij. Kinderen kunnen er vast niet afblijven. Maar als hij een jaar toonbaar blijft is dat al heeeel wat :-)
dit is zo prachtig en echt te gek......heel gaaf
Oooooo my...... wat ONTZETTEND gaaf zeg!!!
"gaandeweg ging ik helemaal los" schrijft ze dan nog. Jeeeemig echt zo zuper gaaf dit!!!!!. Wat zal de juf hier blij mee geweest zijn zeg|!.
Prachtige taart ....super..je blijft kijken naar alles !
Heel erg goed gemaakt
Wauuuuuw!!! Wat 'n mooie taart!! Zullen de kids (en de juf) vast heel blij mee zijn!!
Wat gaaaaaaaaf!!!! Kijk mijn ogen uit!
die oliebollen zijn hylarisch!!! Geweldige dummie geworden zeg, echt super!
ooo wat een leuke taart zeg!!! En wat een details
Oh, Corine, hij is super!!! echt helemaal te gek. Zo nog eens goed alle details gaan bestuderen!!!
Geweldig!! Kan er naar blijven kijken!!!
ik heb toevallig net vanmiddag tegen juf (van PSZ) gezegd, dat ik wel een keer een mooie taart voor haar zal maken, die piepschuimen van hier valt ook zowat van ellende uit elkaar....
Maar die van jou is echt supermooi!
Wow, echt heel gaaf. Al die details.
Super mooi gemaakt!
Hij is echt!! prachtig. Die wil ik ook wel hebben in mijn klas!
waanzinnig!!
Wat een prachtige taart, al die d
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » huisje van Hans en Grietje... zoooo leuk!