Re: Bruidstaarten parade (5 stuks)
Vooral die eerste is super leuk zeg!
Wat een mooie bruidspaartjes (die van jezelf dan he;)
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaarten parade (5 stuks)
Vooral die eerste is super leuk zeg!
Wat een mooie bruidspaartjes (die van jezelf dan he;)
Oei, oei, oei, wat mooi! Wat zal jij een hoop mensen blij hebben gemaakt en wat ben je een inspriratie van ons!
Hele mooie taarten, Ik vind je rozen echt super zo wil ik ze ook leren maken. Ook je poppetjes vind ik heel mooi ik vraag me altijd af hoe het kan dat ze zo mooi rechtop blijven staan.
Dat ziet er weer geweldig uit Caroline!!
wat maak je toch altijd enorme stapels. Ik krijg al de kriebels als ik er aan denk
De eerste is zeker mijn absolute favoriet.
Knap werk Caroline
Hoera, post van jou. Altijd goed voor prachtige taarten, ook nu weer.
Ik ben helemaal weg van de bovenste taart, wat een plaatje!
Super leuke bruidstaarten allemaal.
Prachtige taarten weer vooral de eerste!
De eerste 2 vind ik het allermooist, misschien ook wel omdat je er zelfgemaakte bruidspaartjes op gemaakt hebt!
Die andere 2 zijn ook super hoor!!
Geweldig mooie parade!!!
Trek je maar niets aan van mensen, die hetzelfd willen als ze op je site hebben gezien. Dat betekent niet dat ze denken dat je niets anders kan maken, maar dat zegt meer over hun eigen gebrek aan fantasie.
ben vooral "fan" van je eerste en ook derde bruidstaart!! Helemaal knap ;;;zooo mooi. maar wat ik mij afvraag is hoe jij dat bruidspaartje zo mooi laat rechtop staan. Heb je tips?? Als ik het wil doen doe ik al het volgende: tylose erdoor, sat
Wat een prachtige parade, en inderdaad als een aantal mensen voor mij ben ik ook het meeste fan van de eerste taart. Prachtig gemaakt met hele mooie bloemen..(heb je daar een uitsteker voor gebruikt?)
Hele mooie taarten hoor!
Groetjes Cindy
Wat een mooie parade zeg!!!! Heel erg gaaf.
Je weet het wel op te bouwen "Gelukkig" kende ik ze al (ook die waar Glashill op wacht
, die is zo mooi, dat die van mij een apart topic moet krijgen).
Mijn favoriet uit deze reeks: de eerste! Maar natuurlijk is alles weer even mooi gemaakt en helemaal naar wens van de bruidsparen.
Prachtig zeg!! Vooral je bruidspaartje!! mooi geboetseerd!!
stuk voor stuk prachtig!
Wat een geweldige taarten weer allemaal,maar de eerste vind ik de mooiste,mooie zachte kleuren,de stapel in het blauw van Wendy,is ook in het blauw erg mooi.
De rest zijn d ewat meer klassiekere taarten,en ja,ik vind het ook jammer zo'n topper erop,maarja,zo willen de mensen het dan graag.
Daar moeten wij ons er dan bij neerleggen
Prachtige taarten!!
De eerste 2 vind ik het allermooist, misschien ook wel omdat je er zelfgemaakte bruidspaartjes op gemaakt hebt!
Die andere 2 zijn ook super hoor!!
Deze bruidspaartjes heb ik NIET zelf geboetseerd, ze zijn van Claydough.
Ik had er geen idee van dat zoveel mensen denken dat ik die zelf heb gemaakt.
ben vooral "fan" van je eerste en ook derde bruidstaart!! Helemaal knap ;;;zooo mooi. maar wat ik mij afvraag is hoe jij dat bruidspaartje zo mooi laat rechtop staan. Heb je tips?? Als ik het wil doen doe ik al het volgende: tylose erdoor, sat
Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline
Heel verschillend en allemaal heeeel erg mooi hoor Caroline.
taart 1 vind ik een dotje, taart 2 vind ik ook supergaaf. de rest is mooi door eenvoud en zoals alles bij jou is alles weer tot in de puntjes verzorgd (net andr
prachtig, ik ben vooral helemaal weg van de eerste. Echt heel mooi
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaarten parade (5 stuks)