Re: Muzikale, artistieke katten met taart en een auto met boom sprieten

Buurvrouw !! Wat doet u nu>>>??? :9
Als "steinse" bakster kijk ik graag wat de buurt een beetje uitvreet.. maar jij spant de kroon..! Stuk voor stuk presenteer je prachtige taarten.. ik zit hier stik, stik, stikjaloers te kijken naar al dit fraais... maar wordt wederom geinspireerd en zal dus ook lekker inspipikken.. Klasse dame!!

groet, Nicole uit Stein (oorspronkelijk vaan Brabantse makelij overigens...!)

Bijna waar ik zijn moet....

27

Die katten zijn ook mijn favo! Prachtig!

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

28

Hele leuke parada maar wat zeg je nu? Niet eerder 3D auto. Ben ik nou zo in de war dan???? :think: had jij ook niet eerder es een 3d bruidsauto als topper gemaakt of was dat iemand anders
Vind de katten ook gaaf maar ook weer die tekst 'lekker' net zoals je 'feest' taart. Weer 1tje om te onthouden

Wat heb je dat leuk gedaan zo met die katten, de rest ziet er ook zo :thumb: uit.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

30

smarianne schreef:

Hele leuke parada maar wat zeg je nu? Niet eerder 3D auto. Ben ik nou zo in de war dan???? :think: had jij ook niet eerder es een 3d bruidsauto als topper gemaakt of was dat iemand anders

Dit was echt de 1ste 3-d Cake die ik gemaakt heb. Die bruidsauto/kever was niet van cake maar puur mexican paste en modeling paste ;) En dat is toch net iets anders. Ik durfde niet genoeg met het mes te werken ;) (Zou geen goede chirurg zijn :lol:)