101

Re: shoe-design by Tirs

Gaaaaaaaaf!!!

pluk de dag!

102

WAUW........ wat een suuuuuuuuuuper gave schoenen.... En sowieso, wat een prachtige stijlvolle taart !!!!! Ik vind hem helemaal geweldig :Y :thumb:

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

103

Wat een supergave en geweldige taart heb je weer gemaakt meid! Superrrrrrrrrrrrrrrrr. Die schoenen zijn me toch een potje gaaf!! Niet normaal meer.

Groetjes Angelique

104

Wow wat een geweldige taart! De schoenen zijn natuurlijk indrukwekkend, maar inderdaad de bloemetjes en de pareltjes zijn ook super, dan die knalrode kleur nog met dat wit: TOP!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

105

wat een gave taart veel nieuwe ontwerpen in 1 taart voor mij. dit is dus een echte topper!!! ik vind die schoenen supergaaf! echt, iets minder hoge hak en ik koop ze voor Sensation white ;) (anders kan ik er niet op lopen, laat staan 8 uur op dansen) echt een oppter onder de topper deze taart...
ow, had ik al gezegd dat ik het een toptaart vind????
:thumb:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

106

Helemaal Toppie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De taart is helemaal af :thumb: En dan maar niet te spreken over de schoenen GAAF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

107

Ik kan niets anders zeggen dan ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...........wat mooi!

Schijnt de zon niet, stiekem schijnt ie toch!!

108

wat een super gave taart....echt helemaal geweldig..die schoenen...wauwwwww..

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

109

Heel erg mooi, de kleuren, de schoenen, de parels, hoe je de naam hebt bevestigd maar ik ben echt helemaal weg van je bloemetjes. Ze zien er vrij eenvoudig uit, maar misschien heb je een tip hoe je ze kan maken?? Als je de tip met ons wilt delen tenminste ;)

Echt een supertaart :Y :Y

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

110

marlies schreef:

Heel erg mooi, de kleuren, de schoenen, de parels, hoe je de naam hebt bevestigd maar ik ben echt helemaal weg van je bloemetjes. Ze zien er vrij eenvoudig uit, maar misschien heb je een tip hoe je ze kan maken?? Als je de tip met ons wilt delen tenminste ;)

Echt een supertaart :Y :Y

hihi...!!!  het is echt vreselijk simpel! Had het ergens op internet gezien, dus heb het niet zelf bedacht hoor!! ;)

je steekt een klein rondje uit, waar je de "bloem-blaadjes" later op vast plakt.
Dan neem je 8 keer een ruit-uitsteker, zo;n spekjesvorm, of hoe je dat ook noem.
Beetje lijm aan 1 puntje, dubbelvouwen en tegen elkaar plakken. Zorg dat er een mooi bollinkje ontstaat. Dan even aan laten drogen en dan eerst 4 blaadjes op je rondje plakken, precies in een kruis tegen over elkaar. Dan de andere 4 blaadjes daaroverheen plakken. Eventueel even dusten voor een leuk kleurtje, eventueel balletje fondant/marsepein of een pareltje erin en klaar is kees.
Het lijken bloemetjes, maar als je de "blaadjes" een beetje plooit, kan het ook een soort strikje lijken.

ben benieuwd of ik ze hier nog vaak zie verschijnen!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

111

Super Mooii!!!!

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

112

Ik had het je al gezegd maar hij is echt super!
Misschien moet ik ook maar eens aan de schoentjes ;)

Groetjes Sandra

113

beetje laat misschien maar wat een supergave schoenen!!

Groetjes Nathalie

114

Heel mooi!

115

WAUW...geweldig gaaf gedaan meid :thumb:

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

116

W

Je hart fluitsert, luister goed!

117

tipsytaartje schreef:

hihi...!!!  het is echt vreselijk simpel! Had het ergens op internet gezien, dus heb het niet zelf bedacht hoor!! ;)

ben benieuwd of ik ze hier nog vaak zie verschijnen!!

Dat ik dat nou niet zelf kon vinden op het net ;)
Super thanks voor de uitleg en je gaat ze zeker nog tegenkomen :Y ;)

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

118 Laatst bewerkt door lune (22-10-2009 15:03)

Weer een plaatje tirz, en wat een megegave schoen

maris18 schreef:

wat een supergave schoen. Die wil ik in het echt hebben.

Ik ook.........maar alleen om naar te kijken, als ik ze aantrek ga ik gegarandeert op mijn giegeltje, ik maak al salto's op mijn crocs zonder hak :lol: :lol:

Alles goed???? nee 3 fout

119

Alles is al gezegd,maar ik vind het ook een onwijs leuke taart,mooie schoenen,al kan ik zelf niet op zulke lopen :lol:

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

120

wauw wauw wauw!!!!

121

wow mijn mond valt ff open ziet er heel raar uit ahahahah....
Wow vind je schoen echt super mooi...
Hele mooie taart zeg....!!!!!

122

hai tirz, ik kon niet terugvinden van wat je de schoen hebt gemaakt...is het fondant met tylose of gumpaste/ flowerpaste?
ik ga binnenkort een schoen maken en deze resultaat is echt prachtig.

Be in love with what you have

123

prettygem schreef:

hai tirz, ik kon niet terugvinden van wat je de schoen hebt gemaakt...is het fondant met tylose of gumpaste/ flowerpaste?
ik ga binnenkort een schoen maken en deze resultaat is echt prachtig.

fondant/gumpaste 1:1 met tylose. :D

ik zit trouwens te twijfelen van wat ik de hak heb gemaakt... misschien ook bovenstaande mengsel (ook wel bekend als de Marianne-mix ;) ) of van alleen fondant met tylose... het kan natuurlijk allebei

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

124

oh , ben erg benieuwd hoe de marianne mix werkt...ik ga gelijk even zoeken in de zoekfunctie. bedankt voor je antwoord! het ontwerp is al klaar maar zit nog steeds in de dubio van kleur.

Be in love with what you have

125

soww he , wat een mooie taart en prachtige schoenen..

Groetjes Serife..