Re: Wat een weekje cursus wel al niet kan doen!
wauw, heb jij even een prachtige taart gemaakt! superleuk!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Wat een weekje cursus wel al niet kan doen!
wauw, heb jij even een prachtige taart gemaakt! superleuk!
Wow! Die is eeeeecht gaaf zeg! Heeeeel knap!
prachtig, ik heb die cursus ook gevolgd maar dan bij de concurrent. erg engels!! vond het erg tegenvallen. had ook geen zin om module 2 en 3 er achteraan te doen. maar nu ik dit zie....
groetjes elly
OOOOOOOH wat mooi!!!!! Ik wil die cursus ook zo graag nog doen.
Ben blij om te lezen dat het leuk is om te doen.
Maar voor deze draak....Chapeau!!!
Wauw, wat supergaaf gemaakt zeg!
Echt super mooi en dat uit je hoofd!
Prachtig!
Mega stoer!!!
Dankjewel voor de super reacties allemaal!
Dit moedigt mij echt aan om hiermee door te gaan en dat is zeker voor een beginneling als ik, errug fijn!
Dankjewel! 
super mooie taart
tof gedaan. En hij ziet er anders uit dan al de draakjes die we zien passeren ...waarschijnlijk omdat die uit de losse pols is. Tof gedaan!
Wow zeg! Dat is echt super!
Heel erg mooi!
Uit het hoofd dus zeg je... Hahaha, ik kan 't nog niet eens vanaf een plaatje, dus ik vind 't mega-knap! En klinkt als een erg leuke cursus zo! Vooral doorgaan... 
Supermooi!
Jeetje wat een gave draak!!
Ontzettend mooi gemaakt!!
WOW, wat een super gaaf draakje! Wat zal jij trots zijn.
Jeetje, volgens mij ben je gewoon een natuurtalent. Leuk zo'n cursus hoor.
Zo, even mijn mond weer sluiten, wauuuuuuuuuuuuuuuuuuuw meid gij zijt super 
Nogmaals bedankt voor alle reacties!
Gelukkig heeft het draakje een plekje gevonden in de buikjes van mijn vaders collega's op het werk!
Ik had nog wat mooiere foto's gemaakt, die plaats ik nog wel even als ik ze verkleind heb 
Als dit pas je 7de taart is ben ik heel erg benieuwd naar wat voor prachtigs je allemaal nog gaat maken. Zo te zien is de cursus ook zeker een aanrader.
gaaf!
echt niet normaal!!!!respect!!!!
Zal ik hier anders een keertje een how to van maken? Ik wil hem best nog een keer maken en dan stap voor stap foto's nemen 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Wat een weekje cursus wel al niet kan doen!