Re: Wat een weekje cursus wel al niet kan doen!
Jemineetje, echt hartstikke goed gelukt. Super knap!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Wat een weekje cursus wel al niet kan doen!
Jemineetje, echt hartstikke goed gelukt. Super knap!
WOWWWW
Wat gaaf!!
Waauw..hij is schitterend!! En dat gewoon uit je hooofd?!? Petje af!! 
Te gek zeg!
Erg mooi zeg!
Hele gave draak!!!!
wauw... ben gewoon sprakeloos! Wat een prachtige draak! Tis maar goed dat mn dochter al op bed ligt 
Jeetje, wat een pracht taart. Zit ook te overwegen om de cursus te gaan doen, wellicht toch wel echt de moeite waard
*bloos* dankjewel voor zoveel reacties!
De cursus is echt een topper, al is alleen maar om alles eens een keer uit te proberen en tips te krijgen
Maar het haalt ook wel het beste in je naar boven vind ik. Je hebt leuke creatieve mensen om je heen, geeft ook veel inspiratie!
Nu ik langer naar mijn draakje kijk, zie ik alweer heel wat dingetjes die ik anders zou doen, haha. Altijd kritisch blijven 
wauw die is mooi zeg! En dat koppie ook....ik vind hem echt super mooi
Maar waar volg je die cursus dan?
Echt gaaf. Dat je dat zo uit je hoofd kan!
wauw die is mooi zeg! En dat koppie ook....ik vind hem echt super mooi
Maar waar volg je die cursus dan?
In Wormer, bij TaartopMaat 
Heel gave draak, knap gemaakt!
Hij is echt schitterend!
*)
waauuuuwww!!!!!!!!!!!!!! geen woorden voor, niet aan mijn zoontje laten zien want dan wilt hij die vrijdag op z'n verjaardag
echt heel gaaf gedaan
die is werkelijk schitterend om te zien :-)
Wauw!!!!
wauw en dat uit het hoofd en wat een mooie kleuren
ik doe het je niet na, supper
Wat een supergave draak! De vorm en die kleuren en die ogen, SCHITTEREND. Dan leer je vast niet allemaal op een paar dagen cursussen! Crea joh!
geweldig gemaakt..super en orgineel!!!
die is wel heel erg cool.
Supergaaf gedaan, en ontzettend knap zo uit je blote hoofd. Dit is een echte noveltydraak hoor!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Wat een weekje cursus wel al niet kan doen!