Re: Nina wilde een rose taart met poesjes.
super schattig echt heel leuk
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Nina wilde een rose taart met poesjes.
super schattig echt heel leuk
Prachtig
Super taart!
Oooh, die is mooi!!
Wauw, wat een mooie lieve taart!
Ohhh wat schattig zeg mooi gemaakt die poezels, zou je een how to van moeten maken joh! geweldig
Wat een leukerd!
Dit vind ik nu echt een super mooie strakke lieve taart, toppie !!!
Wat een schatje, heel lief en natuurlijk weer prachtig gemaakt.
Gaaf zeg!! Mooi strak!
Wat een schatje, je poesjes zijn super geboetseerd!
Nou wat een lieve reacties weer! Dank jullie wel, en iedereen die wil kopieren en inspipikken, tuurlijk, veel plezier!!!
Wat een leukie, Rianne, en die poesjes zijn echt superlief en grappig, zit al in mijn favo's :-D
Wat een super strakke en geweldig mooie taart!
Wat een super schattige taart! Helemaal mooi en je poesjes zijn geweldig !
Wat een liefie! Je hebt in ieder geval 1 superfan. Een moeder van jouw school kwam ik tegen op een vergadering van Agora en ze begon meteen over je taarten :-) :-).
Ja hoor Een superfan.
dat snap ik wel van nina, dat zou ik ook wel willen
Wauw, die is echt heel mooi! En die katjes zijn echt schetig. Bolletje wol doet 't m.
Wat een liefie! Je hebt in ieder geval 1 superfan. Een moeder van jouw school kwam ik tegen op een vergadering van Agora en ze begon meteen over je taarten :-) :-).
Ja hoor Een superfan.
Hihi, wat grappig! En weet je dan ook nog wie dat was? MR, denk ik?
Heel erg leuk. Ik vind dit echt zo'n lief meisjes taartje.
aaaaaaaaaaaaaaaah kei lief
Aaaaaah, wat lief!!!! Heel mooi gedaan!
wat een SNOEPIE van een taart!
Ja MR, zij zit dus ook als ouder in de gmr, vandaar bij Agora. Heel erg, maar ik ben even haar naam vergeten :-(
superlief en wauw, heel mooi strak!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Nina wilde een rose taart met poesjes.