Re: Mijn aller eerste...
Oh, die vierkante vooral vind ik erg mooi!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn aller eerste...
Oh, die vierkante vooral vind ik erg mooi!
Gaafffffff.......... Leuk he die vierkante taarten Ik mag er van de week weer entje maken. Meestal inderdaad ronde maar vierkante zijn ook erg leuk om te zien.
Ik vind hem errug gaaf! Wat een mooie hoge kapsels ook, die vierkante!
Mooi zeg, die eerste vind ik een echte Charissa taart.
Prachtig die rozen!!
WAUW!!! Echt helemaal te gek! BEide taarten vind ik super
Haha ... Charissa d'r eerste .... wat kan dat in vredesnaam zijn 't was me nog niet opgevallen dat een vierkante stapel nog niet in je assortiment zat.
Ze zijn in ieder geval allebei weer top!
Wat maak je toch een geweldige rozen! Kan je niet eens een howto maken. Ook je vierkante stapel is weer super!
Ze zijn echt prachtig!!
Cakes by Petra schreef:Allebei hartstikke mooi zeg! De eerste in de zo herkenbare stijl, en ook ik vind vierkante stapels heel chique!
Maak je de rozen zelf of gebruik je een mold? Zien er allemaal zo keurig uit... Of beledig ik je nou
Nou bedankt voor je compliment!
Nee hoor t is geen mold ze zijn gewoon met de hand gemaakt
Steeds als ik jouw rozen zie, verbaas ik me over de gelijkmatigheid. Maar.... je bent er dus gewoon keigoed in! Dat ik eventueel denk dat ze uit de mold komen is dus idd een compliment voor jouw talent!
MAG IK JE VRAGEN HOE JE DIE BLOEMETJES VAN DIE BOVENSTE TAART HEB GEMAAKT oops caps stond aan..
of zijn dat gewoon ouwel bloemetjes die je kan kopen?
Zou je me uit willen leggen hoe je die maakt, groetjes karin
Weer 2 supergave droomtaarten. Net als Karin ben ik benieuwd naar de bloemetjes op de vierkante taart. Welke uitstekers gebruik je daar voor?
Weer lekker bont, mooi hoor zo'n vierkanten taart.
Dat zijn weer 2 super stapels Charis!!!
Moooooooooooooooooooooooi!
enne, mijn frustatieniveau schiet omhoog als je zegt dat je de rozen in 2 uur tijd hebt gemaakt, CHAPEAU!!!!
MAG IK JE VRAGEN HOE JE DIE BLOEMETJES VAN DIE BOVENSTE TAART HEB GEMAAKT oops caps stond aan..
of zijn dat gewoon ouwel bloemetjes die je kan kopen?
Zou je me uit willen leggen hoe je die maakt, groetjes karin
Die heb ik niet gemaakt haha dat zijn gewoon ouwel bloemen heeeeeeel makelijk om leuke randjes mee te maken
Ik ben helemaal weg van de kitscherige ouwel bloemen en heb ze in alle kleuren en maten.
Wauw wat een mooie taarten. Vooral die eerste is een plaatje, helemaal mijn smaak.
wat een prachtige taarten!
Oh, mooi geworden Charissa! Dat kroontje erbovenop, super bedacht!
Wow! Heel mooi allebei! En vierkant is ook gaaf ja. Weer eens iets anders... :-)
De vierkante vind ik zoooo mooi! Ik ben weg van dit soort taarten ! Gefeliciteerd met je zusje trouwens
.
De bruidstaart is ook schitterend, ongelofelijk dat je al die roosjes in slechts 2 uur hebt gemaakt!
en ik sluit me aan bij de vorige complimenten. (in twee uur???? hoe doe je dat??)
allebei prachtig in hun eigen stijl. hele mooie roosjes zeg!
(mijn bruidspaar wilde perse van die dikke rol roosjes op hun taart.. zo zonde dit is veel mooier!! )
Vind die vierkante echt geweldig!
groetjes alexandra
ook in het vierkant vind ik je taarten super.
ze zijn wederom super!!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn aller eerste...