51

Re: 3de prijs op T&T met Sneeuwwitje en haar prins en 7 dwergjes

Als iemand mooiere foto's heeft gemaakt op de beurs, zou je deze dan aan mij willen toesturen. Ik was natuurlijk wee vergeten om mijn fototoestel mee te nemen door de zenuwen. Ik zou er heel erg blij mee zijn. Dank je wel.

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

52

Superleuk!! Ze lijken zooo echt... Proficiat met je prijs!!

Groetjes, Maudje.
*Maud's Cake Q-ture*

53 Laatst bewerkt door Jax (05-10-2009 10:14)

Ik zit net het filmpje van de prijsuitreiking te kijken (staat een topic in de Babbel) en ik zie dat ik je gesproken heb voor de beurs!
Ik stond te wachten op mijn vriendin en jij stond te wachten op iemand van wie je een boek zou overnemen. Ik zei toen tegen je dat er bij die balie iemand met een boek stond.
Haha, drong ineens tot me door toen ik dat filmpje keek, grappig.
(heeft verder helemaal niks met je geweldige topper te maken, maar wou het ff kwijt ;))

It ain't what you wud, it's the way that you wud it!It's a dirty job, but somebody's got to WUD it!

54

Hij is echt zo leuk geworden. :Y
Hihi, kreeg ook een paar keer de vraag of hij van mij was, maar nee hoor, chantal kan dit ook heel goed. :D
Wist meteen dat hij van jou was. :Y
Gefeliciteerd meid.

55

wendy schreef:

Hij is echt zo leuk geworden. :Y
Hihi, kreeg ook een paar keer de vraag of hij van mij was, maar nee hoor, chantal kan dit ook heel goed. :D
Wist meteen dat hij van jou was. :Y
Gefeliciteerd meid.

Wauw!! Dank je wel Wendy!!!!!!!

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

56

Wow! Wat onwijs gaaf zeg! Die gzichtjes zijn echt heeeel goed gelukt! Knap zeg!

Eigen taart is goud waard!

57

Wat verschrikkelijk goed gemaakt! Gefeliciteerd!!!

58

derde??? dan ben ik wel heel nieuwsgierig naar de 1ste en 2de plek. Ik vind de jouwe namelijk echt FANTASTISCH, wat is deze leuk om naar te kijken!!!

Gefeliciteerd met je 3e plek!!!

groeten, Bianca
TAART in huis

59

Oooo, deze vond ik z

Leer van gister, droom van morgen, leef vandaag!
Hier staan mijn creaties , groetjesssss, Marian

60

heb ik helemaal gemist,en je hebt nog wel bij mij gestaan voor een stukje taart!
Ik vind je topper echt heel erg super,hardstikke goed geboetseerd,geloof best dat er heel wat uurtjes in zitten,maar het resultaat is er dan ook naar.
Gefeliciteerd!!!!
Heb je ze wel weer naar huis mogen nemen?Zal vast wel,toch!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

61

natasja147 schreef:

heb ik helemaal gemist,en je hebt nog wel bij mij gestaan voor een stukje taart!
Ik vind je topper echt heel erg super,hardstikke goed geboetseerd,geloof best dat er heel wat uurtjes in zitten,maar het resultaat is er dan ook naar.
Gefeliciteerd!!!!
Heb je ze wel weer naar huis mogen nemen?Zal vast wel,toch!

Ik heb ze thuis staan hoor, ze staan te pronken op het dressoir, nu nog even wachten op de nieuwe meubels dan kunnen ze de vitrinekast in, want deze mogen niet weg, hihi.

Je taart was heerlijk!!! We hebben staan genieten!!!

62

Je mag zeker trots zijn. Super mooi geboetseerd! Je ziet gewoon wie welke dwerg is :D Doopey :o

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

63

GEWELDIG!!!! Echt heel knap en terecht dat je hier een prijs voor hebt mogen ontvangen.

Groetjes Esther

64

WOW!!! Supermooi. Een terechte winnaar hoor. (met 3e plaats heb je ook gewonnen he?)

Groetjes Marlies

65

Marlies-d schreef:

WOW!!! Supermooi. Een terechte winnaar hoor. (met 3e plaats heb je ook gewonnen he?)

Zo voelt het ook hoor!! Alleen jammer dat er met de troffee een ongelukje was gebeurd en nagezonden wordt, ze wilden eerst thuis niet geloven dat ik 3de geworden was, hihi, ben zo benieuwd wanneer alles thuis gaat komen, de TNT kijk je zowat naar je deur toe :lol:

66

super mooi

67

Laat je roes nog maar even voortduren: jouw topper is fantastisch leuk en mooi gemaakt. Complimenten voor je knappe boetseerwerk!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

68

Hertje schreef:

Laat je roes nog maar even voortduren: jouw topper is fantastisch leuk en mooi gemaakt. Complimenten voor je knappe boetseerwerk!

Dank je wel.
Heb gisteren nog wel even gemaild, waar mijn troffee nu bleef :/ degene had de troffee weggegooit, omdat die stuk was, en gelijk ook maar het plaatje, dus nu moest alles opnieuw gedaan worden en gegraveerd, als alles goed gaat, heb ik het volgende week in huis. Het gaat niet om de troffee, maar wil het wel hebben hebben hebben!! :lol:

69

Wow....super gaaaaaf!!!!