Re: Oranje gejatte bruidstaart en bloesempjes :)
Mooie superstrakke taarten zeg; knap hoor. En ja ik ben helemeaal weg van de onderste met bloesem dus; super.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Oranje gejatte bruidstaart en bloesempjes :)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mooie superstrakke taarten zeg; knap hoor. En ja ik ben helemeaal weg van de onderste met bloesem dus; super.
Ik vind ze beide erg sjiek en strak, mooi hoor!
pr8ig pr8ig. Totaal verschillende taarten, heel sjiek! De oranje bloemen maak je gewoon met de 5 petal en dan even tjah hoe heet dat.........euh......nah ja..frillen?
Wauw!
Mooi, strak, stijlvol!
Wat een prachtige en mooie strakke taarten .. Ze zijn weer helemaal af!!!!!!!
Wat een prachtige en mooie strakke taarten
.. Ze zijn weer helemaal af!!!!!!!
Dank je!
Jammer dat je er vandaag niet was
Dat geldt ook voor Jolanda (Jol321)
O, muppet, wat zijn ze weer ontzettend strak en perfectionistisch! Ik vind die onderste heel lief, maar die bovenste heeft stijl. Hoe blijven die pareltjes nou plakken?
Net niet echt lijken ze, zo strak!
Ben "gezond" jaloers op je!!!!!
Heel gaaf vooral de mint groene .... super echt waar!
Prachtige taarten.
En er staat indd liefde
Of ik heb het ook fout. Nee dat kan niet want Eef had het vertaalt voor me.
maar voor jou vertaalde ik naar het Chinees, maar gelukkig klopt het ook in het japans
ik vind ze super mooi masch
vooral die oranje, maar ik vind die groenige kleur ook wel heel appart super gewoon weer!
jammer dat we niet langer hebben kunnen kletsen gister!
En ze worden steeds weer strakker en steeds weer perfecter (kan dat?).
Uhhh groen! Ik dacht dat het gewoon wit was... maar dan niet echt wit zeg maar (whaahaa grapjuuuuh).....
Prachtig zijn ze Masch.... meestal vind ik die takken te dik en grof gemaakt, maar deze is mooi slank. Echt super.
maar die bovenste heeft stijl. Hoe blijven die pareltjes nou plakken?
Met pipinggel. Ik weet dat jij geen liefdevolle relatie hebt met je pipinggel, maar ik heb dat dus wel! Blijft echt goed vast zitten!
Oeps, ik stond nog onder de Muppets ingelogd Foutje...
En ze worden steeds weer strakker en steeds weer perfecter (kan dat?).
Uhhh groen! Ik dacht dat het gewoon wit was... maar dan niet echt wit zeg maar (whaahaa grapjuuuuh).....
Prachtig zijn ze Masch.... meestal vind ik die takken te dik en grof gemaakt, maar deze is mooi slank. Echt super.
Dank voor je complimenten!!!
Enne, je wit opmerking...
Ik vond hem persoonlijk ook wat flets hoor
Sjiek, strak en heel mooi!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Oranje gejatte bruidstaart en bloesempjes :)