Re: mijn bruidsseizoen is eindelijk klaar
Vind ze ook allemaal prachtig....maar als ik toch moet kiezen ga ik voor de wonky
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mijn bruidsseizoen is eindelijk klaar
Vind ze ook allemaal prachtig....maar als ik toch moet kiezen ga ik voor de wonky
Hey Bien! Wat een plaatjes van taarten allemaal. De witte en de gekleurde vind ik helemaal geweldig! Ze zijn allen super afgewerkt! Je bent maar druk geweest.
Misschien zie ik je wel op t&T
En de laatste in rij, een taart voor 2 dames, hun wensen waren duidelijk, edelweiss en klompen en dank aan Tirz voor het goede idee van de edelweiss.
Wat een prachtige taarten, zo strak allemaal. De gekleurde is wel heel erg vrolijk, maar ik ga toch voor wit op wit.
Als zwitserland fan vraag ik mij dan toch af, hoe heb je nu uiteindelijk de edelweiss gemaakt?
Prachtig hoor. Ik vind de Edelweiss juist erg mooi!!
Die harten zijn vooral heel mooi gestapeld
wat een mooie taarten allemaal!!! stuk voor stuk plaatjes!!
Super mooi!!
he Bien, ze zijn echt gaaf geworden!! die gekleurde is ook mijn favoriet,
nog een paar dagen dan is het oktober...
groetjes Corine
He... leuk om weer eens wat van Bien te zien. Ik moet zeggen.... ik vind die blauwe wel heel erg mooi. De frisse kleuren van die andere ook trouwens. Prachtige taarten weer Bien... en tot bij T&T!
Bien schreef:En de laatste in rij, een taart voor 2 dames, hun wensen waren duidelijk, edelweiss en klompen en dank aan Tirz voor het goede idee van de edelweiss.
Wat een prachtige taarten, zo strak allemaal. De gekleurde is wel heel erg vrolijk, maar ik ga toch voor wit op wit.
Als zwitserland fan vraag ik mij dan toch af, hoe heb je nu uiteindelijk de edelweiss gemaakt?
Ik heb de margrietplunger gebruikt en daar 2 blaadjes afgesneden, de blaadjes een beetje puntig gemaakt met mijn vinger en daar bovenop een maatje kleiner margrietje ( ook min 2 blaadjes) en gewoon gele balletjes als hart.
Eindelijk weer Bientaarten! En ze zijn ook gewoon echt helemaal geweldig. Vooral die gekleurde echt supergaaf!
Prachtig!
Vooral je 3e taart vind ik echt schitterend.
Erg mooi Bien.
En.. ja ik ga toch echt voor de blauwe hoor.
toppie toppie toppie toppie
oh ja en ik vind ze mooi
Wow allemaal mooi!
Een geweldige verzameling, maar kan me voorstellen dat je wel hard hebt moeten werken...
Erg mooi allemaal!
ik moet even mijn mond dichtdoen..........wauw
That says it all
Nee zonder gekheid, heel mooi. Ik zou me bijna terugtrekken van de t&t
heel gaaf zeg
super mooi! en tot op t&t
ze zijn alledrie weer super. Maar mijn favoriet is zeker de wonky ik hou wel van die kleuren bij elkaar
Wat een geweldige, mooie, strakke SUPERtaarten!!!!! Mijn favoriet? ......Euh.....de turquoiseblauwe....of toch de bonte? Of toch de.......?
Kortom: ze zijn alle vier geweldig! Erg leuk ook, dat ze alle vier totaal verschillend zijn.
Schitterende taarten Bien, allemaal, na 3x kijken kan ik er nog geen favoriet uit kiezen!
Strak, mooi, romantisch, lief, vrolijk, gekleurd, FANTASTISCH!
Het zijn weer plaatjes Bien, ik vind ze stuk voor stuk schitterend.
Een bruidstaart legt de lat toch altijd net even hoge h
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mijn bruidsseizoen is eindelijk klaar