Re: Rupsje Nooitgenoeg
Wat een orgineel idee! Rupsje nooit genoeg is inderdaad geweldig! Leuke uitvoering!
Gr. nicolette
Taartdesign & creatieve workshops, ook op locatie en voor bedrijven
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Rupsje Nooitgenoeg
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een orgineel idee! Rupsje nooit genoeg is inderdaad geweldig! Leuke uitvoering!
Gr. nicolette
heel erg leuk, denk dat mijn dochter deze taart ook helemaal geweldig zal vinden!
Jaaaaa, ben ook helemaal weg van Rupsje Nooitgenoeg!! Mijn nichtje Emma ook, dus ik heb er ook al een keertje eentje gemaakt, maar dan in het roze :-D
Vind deze van jou echt een toppertje hoor, heel erg leuk!!
Wat enorm leuk! Het hele verhaal op een taart, geweldig! Je cc's zijn ook erg leuk!
Wat een geweldig mooie taart! Ik ben echt weg van je vlinder, heb je die gepuzzeld?
*)
Ik heb inderdaad zelf een vlinder "gepuzzeld". Zonder voorbeeld, dat wel, want onze printer is dood en overleden. Ik ben gewoon aan de gang gegaan met wat uitstekertjes en de sugargun en langzaamaan ontstond deze vlinder. Iets anders dan in het boek, maar dat maakt niet uit toch?
oo waauw wat een gave taart en nog proficiat
O, waauw, wat een geweldige taart! Alles uit het boek is terug te vinden! Echt heel leuk gedaan!
De taart is leuk geworden en die cupcakes vind ikhelemaal geweldig! Zo lief met dat kleine rupsje op elke cc.
Wauw! Supergaaf deze taart met bijbehorende cupcakes! Echt top!
Onwijs leuk gedaan!!
En nog gefeliciteerd!!
owwwwwwwwwwwww, wat een poepie van een taart!!! wat een leuk, vlot, lief, lekker gekleurd, schetig, leuk uitgevoerde en originele taart zo! een heel leuk geheel!
Ik vind hem helemaal super geweldig..en netjes afgewerkt...toppie taart en de cuppies zijn helemaal bijpassend...complimenten...
ik ben dol op dat boek!
deze vond ik ook zo leuk toen ik hem zag: http://www.lings.nl/wp-content/uploads/ … 50x232.jpg
maar die in de link haalt het niet bij deze van jou! hij is prachtig, die vlinder bovenop ook vooral. en de cupcakes zijn zo schattig ^_^
Die is super!!!
Wat enorm leuk en mooi....
Wat een gezellige en mooie taart!
Schitterend! Wat een feest om naar te kijken. Ik gun iedere kleuterklas d
Ik vind hem gew
Oooo, wat gaaf... en zo herkenbaar!
Ja hoor, die is leeeuuuk!
Heel erg leuk, en wat heb je het goed gedaan met het kleurgebruik, echt rupsje nooitgenoeg.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Rupsje Nooitgenoeg