Re: Doopfeest Teddie, kleurrijke bruidstaart, jungletaart en kindertaart
Stuk voor stuk prachtige taarten!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Doopfeest Teddie, kleurrijke bruidstaart, jungletaart en kindertaart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Stuk voor stuk prachtige taarten!
Ik val hier elke dag achterover van de ongelofelijke creaties die voorbijkomen. Knap, knap, knap!!!
Bezig bijtje! Prachtig zijn ze geworden hoor!
Hele mooie taarten!
Wat een prachtige serie zeg...ze zijn stuk voor stuk heel mooie, fleurig en gezellig
Wat een super taarten zeg! Ik hoop ooit ook zulke mooie taarten te kunnen maken zucht.....
Groetjes Cindy
Superlief de dooptaart, hele leuke bruidstaart, je jungle ben ik weg van.... jeempie meid wat een produktie en allemaal even mooi!!
oo wat mooi allemaal, vooral die eerste met die CC. Prachtig
super zeg, stuk voor stuk, al vind ik die jungle toch wel erg lief. Moet alleen nog een gelegenheid bedenken om hem te maken
Meid,wat een prachtige dooptaarten en de cc's in koeker zien er ook geweldig uit!!
Dikke voor jou,echt toppie gedaan.
De jungle is ook echt een gave stapel geworden,erg leuk al die beesten in de jungle,de rest is ook erg leuk geworden.
Allemaal super mooi!
Super mooie taarten allemaal!!
Heel inspirereend :-)
Wat een prachtige taarten zeg! Ik vind het kleurgebruik van je doopstapels ook erg mooi.
Even een beetje offtopic, maar soms zie ik me toch een berg taart voorbij komen voor kinderen die 1 worden... dan vraag ik me echt af hoeveel bezoek er wel niet komt voor zo'n kleine!
geweldig!!!! superleuk, vooral die eerste zijn mijn favoriet!
Prachitge taarten stuk voor stuk
Wow erg mooi allemaal.
Vraagje over de cc in koker... welke maat koker heb je gebruikt en waar heb je ze vandaan? En hoe duur waren de kokers als ik dat vragen mag...
Wow erg mooi allemaal.
Vraagje over de cc in koker... welke maat koker heb je gebruikt en waar heb je ze vandaan? En hoe duur waren de kokers als ik dat vragen mag...
Hoi,
Bij De Kokerjuffer. Ze hebben een website. Mijn kokers waren 90 mm (9cm) breed en 80 mm (8cm) hoog. Het ligt er aan hoeveel kokers je besteld en wat er voor kartonnetje er inzit, wit goud of zilver. groetjes
Wat een prachtige taarten, echte kunstwerken!! Echt allemaal super afgewerkt! Mooi!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Doopfeest Teddie, kleurrijke bruidstaart, jungletaart en kindertaart