Re: Mijn 2e bruidstaart
Zeer chique! Prachtig
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn 2e bruidstaart
Zeer chique! Prachtig
hij is prachtig
Ik.....ik......ik....... BEN VERLIEFD
OP JE TAART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wauwie, helemaal geweldig! Superstrak en de kleuren met dat brons prachtig. Absoluut mijn complimenten!
Heel mooi gedaan!
wow helemaal geweldig
Nou Lune die is gaaf geworden. Niks te zien van heet, zon, wind en veel lopen.
Wauw wat een super mooie bruidstaart zeg!!! Top!!
Ziet er ook mooi uit in combi met de locatie (zo op de foto te zien).
Wauw wat een super mooie bruidstaart zeg!!! Top!!
De locatie was echt super, heel licht en wit en ze zijn daar ook daadwerkelijk getrouwd (mag tegenwoordig) ik zou er zo zelf trouwen................maar vreselijke medelij hebben met degene die mijn bruidstaart zou maken
heel erg mooie bruidstaart, en wat een tocht om ze ter plaatse te brengen, petje af
Wat een mooie creatie, zeg. GAAF!!!
mooie taarten en die ruches ja eh grrrrrr
erg mooi hoor....
hij is supermooi pluuntje! heel mooi die kleur van die roosjes!
en mijn hemel wat een survival om hem te brengen... je had wel toeslag kunnen vragen voor het aantal hartslagen dat je hart extra heeft geslagen voor die toer.... pfoei....
joseotterspeer schreef:Wauw wat een super mooie bruidstaart zeg!!! Top!!
De locatie was echt super, heel licht en wit en ze zijn daar ook daadwerkelijk getrouwd (mag tegenwoordig) ik zou er zo zelf trouwen................maar vreselijke medelij hebben met degene die mijn bruidstaart zou maken
![]()
![]()
Die complimenten zijn ook zeer terecht. Zo te horen errug spannend allemaal. Hij is pr8ig!!!!
Natacha schreef:Prachtige taart!!hele mooie kleuren combinatie.
Wat voor kleur brons heb je gebruikt voor de rozen ...helemaal super!!Gewoon zo'n spuitbus brons uit de webshop (of Birmingham
dat laat ik ff in het midden
)
Laat ik die toevallig in huis gehaald hebben want wilde hem ergens voor gaan gebruiken .....en na het zien van dit resultaat wordt ik helemaal blij.
Heb het nog nergens op een taart gezien deze kleur dus is dan altijd spannend wat het doet .
lune schreef:Natacha schreef:Prachtige taart!!hele mooie kleuren combinatie.
Wat voor kleur brons heb je gebruikt voor de rozen ...helemaal super!!Gewoon zo'n spuitbus brons uit de webshop (of Birmingham
dat laat ik ff in het midden
)
Laat ik die toevallig in huis gehaald hebben want wilde hem ergens voor gaan gebruiken .....en na het zien van dit resultaat wordt ik helemaal blij.
Heb het nog nergens op een taart gezien deze kleur dus is dan altijd spannend wat het doet .
Had ook proef gespoten op een stukje marsepein en ik vond het wel mooi.
sjieke taart, mooie met die bronskleurige rozen
Prachtig vooral de rozen, super
Wauw, super!
Wauw, wat een beauty. Niet mijn smaak, maar ik wed dat het bruidspaar hiermee in de zevende hemel is!
Maar wat een drama met dat bezorgen, knap dat je hem helemaal heel over het strand hebt gesleept zal wel behoorlijk zweten geweest zijn, of ben je daarna ff de zee in gedoken om af te koelen?
gaaf! hele mooie kleuren!
Heel mooi...
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn 2e bruidstaart