Re: Ik wil hem toch alvast laten zien
Wauw!!! Wat een mooi kroontje....
Dit wil ik zeker ook eens gaan proberen..
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Ik wil hem toch alvast laten zien
Wauw!!! Wat een mooi kroontje....
Dit wil ik zeker ook eens gaan proberen..
Super zeg!!!! Ik heb het ooit es met icing gedaan maar dit is ook een idee zeg!! Wat zal je gespierde handen hebben nu
groetjes
Dorieke
Heel mooi!!!
toevallig had ik vorige week iemand op bij cakecentral gezien met zo'n mooie kroon en nu voor het eerst hier.
Hij ziet er echt helemaal super uit!
Wat mooi! Zoiets zou ik ook graag eens willen maken, als het lukt dan he
Ik sla 'm op onder favorieten met je toestemming, ik vind 'm super!
Ja leuk zijn die om te maken he!!
Heb er ondertussen ook al een aantal mogen maken.
Nog even een kleine tip.............doe wat crisco door je fondant voordat je hem door de sugargun doet.
Dat scheelt je toch wel een aantal blaren
Ik maak altijd voor de zekerheid wel 2 tiara's,want er wil nog wel eens iets sneuvelen helaas.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooh
heel mooi gemaakt
wauw, daar zou ik ook super trots op zijn zeg! Gespoten of met sliertjes?
Zwaar goed zeg!! Ik ga hem opslaan voor mn nichtje over 2 weken.
Hij is echt belachelijk mooi. Heel knap gedaan!
Wauw, wat een kunstwerk!!! Knap gemaakt zeg! super
Prachtig!! Erg knap zo met fondant!
hij is echt super mooi zo, vindt het persoonlijk strakker dan dat je het met spuitwerk doet (uitzonderingen daar gelaten natuurlijk). Ben helemaal geinspireerd en wil het nu toch ook eens met fondat gaan proberen. (moet alleen het weer weer eens afkoelen)
Ik heb geen kritiek, ik ben er stil van.............
Moooi!!
WAUW!!! Wat mooi gemaakt! Ik kan mij voorstellen dat je niet kan wachten om die te laten zien.
Leuk dat je er ook even een duidelijke uitleg bij geeft.
Staat ook zeker bovenaan mijn verlanglijstje om eens te maken. Wilde laatst al mijn nichtje (8) zo'n taart "aansmeren" voor haar verjaardag, maar nee, mevrouw wilde een Littelest Pet Shop taart. Nu maar wachten tot mijn eigen dochter jarig is (maart) of op een leuke prinsessen opdracht...
Wow echt heel mooi! Nu ben ik (nog) niet zo ervaren als jullie. Maar wat ik me afvraag als je zoiets maakt, kun je het dan nog eten?
Wow echt heel mooi! Nu ben ik (nog) niet zo ervaren als jullie. Maar wat ik me afvraag als je zoiets maakt, kun je het dan nog eten?
eten kan wel, is alleen niet lekker. Maar meestal willen de jarigen dit ook bewaren, en deze is helemaal te mooi om op te eten
Wauw, super mooi! Je mag met recht trots zijn hoor. Ik doe het je niet na.
Super!!!
Prachtige Tiara!!! Echt heel erg mooi!
Mijn nichtje wordt in November 20 en wil zich graag nog een keer prinses voelen
Ik ga dan ook zo'n Tiara voor haar maken. Heb al op Cake Central een paar leuke voorbeelden gezien
Viel het er trouwens niet af dan toen je het op je tekening legde terwijl het al rond je fles zat? Of had je er crisco op gedaan ofzo? En die parels zijn die eetbaar of zelf gemaakt?
Nee, het viel er niet vanaf. Ik heb het wel in fases gedaan en steeds goed laten drogen. De parels heb ik uit Frankrijk meegebracht (ik heb ze ook in het blauw en knalrood!) en zijn eetbaar. Theoretisch gezien is de hele tiara eetbaar, maar stiekum hoop ik dat ze dit nog heel lang uitstellen.........
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Ik wil hem toch alvast laten zien