Re: Bruidstaart, 75 minuten lang zweten in de airco
Wauwwwww....wat mooi !!!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart, 75 minuten lang zweten in de airco
wow....sprakeloos....
he? hoe vervoer je dit nou in hemelsnaam?? maar heel mooi gemaakt!
Geweldig!!!
geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heb je dat hele gevaarte zo in 1x vervoerd?????????????
ongeloofelijk mooi gemaakt
heel heel heel heel heel heel heel mooi schitterend gewoon.
Mijn adem stokt..........pfff wat mooi!!
Groetjes M
Ik sluit me aan bij de rest.... sprakeloos!!
ooh, bijzonder zo zeg!
Petje af........daar zou ik mij toch niet aan wagen!!!!! KLasse
Jeetje........................ontzettend gaaf!!
Maar je gaat me toch niet vertellen dat je die op deze manier vervoerd hebt, in elkaar gezet en al. Doodeng!!
Ooooohhhhh.......wat mooi, wat een kunststuk.
Ben ook wel erg benieuwd naar de details...dummie's? vervoer? zilveren bollen?
In ieder geval, staande ovatie voor jou!
Wow............
jeetje wat gaaf! Het straalt ook wel iets 'spannends' uit ... alsof die kan gaan vallen maar het totaal niet gaat doen. Het me mooi voor elkaar zo
Oh, wauw. Ik kan me voorstellen dat het warm was in de auto, hahaha.
Knap hoor!
Prachtig..echt geweldig!
Jeetje, gewaagde constructie zeg! Zou ik echt niet aandurven! Goed gedaan!
Je hebt um toch zo niet vervoerd???? Terplaatse zeker in elkaar gezet???
Maakt ook niet uit ik vind het beide keren super knap!
echt heel mooi, hoe doe je dat?
Hallo allemaal,
Bedankt voor de leuke reacties! Ik ben nu bezig met een carrot cake voor de verjaardag van Raynni, mijn man. Moet namelijk om 14:00 klaar zijn :-)
Vanavond zal ik uitgebreider toelichten hoe wij (want Raynni heeft ook geholpen) de taart hebben gemaakt, vervoerd en opgebouwd.
Laterz ...
Dat is zeker zweten om met zo'n taart in de auto te zitten,wat een mega taart zeg,weet niet of ik het wel aan zou durven hoor,zo'n taart,zou doodsbang zijn als er iets meegebeurde,klasse gedaan!
wauw... echt heel bijzonder... je blijft maar kijken hoe zoiets nou in elkaar steekt
Oh mijn god, wat een prachtige taart! Zo heb ik ze nog niet voorbij zien komen! Jeetje wat een stunt met die schuine taart ertussen!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart, 75 minuten lang zweten in de airco