Re: Heel passend bij de tijd van het jaar: een skibruidstaart!
Wat een super taart!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Heel passend bij de tijd van het jaar: een skibruidstaart!
Wat een super taart!
hij is gaaf!!!! en wie komt er nou op het idee om je trouwen 1000 dagen geheim te houden hahaha, wel origineel
Super mooie taart. Heel knap gedaan, mooie details.
Wauw, wat is ie leuk zeg!
Geweldig mooi! Heel gaaf zeg!
Geweldig!!!
moooooooooooooi
Ben meteen op zoek gegaan naar jou ijs/coole taart.
Echt heel erg mooi gedaan zeg,helemaal geweldig en dat huisje ziet er fantastisch uit
Ook het paartje heb je geweldig leuk geboetseerd.
Het geheel is SUPER!!!
Wow, wat is tie geweldig mooi zeg!! IK vind het skihutje helemaal fantastisch!
Heel mooi en origineel verzonnen weer Yvonne!!
Hij is superrrrrrrrrr!!!!!
Supergaaf! Mooi geboetseerd en inderdaad dat huisje ziet er geweldig uit!
geweldige taart! lijkt me heerlijk om te maken! en dat chaletje is echt super! wauwie!
O, Yvonne, wat geweldig! Dat chaletje, en die nummers op die ski vlaggen, wat leuk bedacht en uitgevoerd!!!
in 1 woord GEWELDIG!!!!!!!
Wat een prachtige taart!!!!! Lekker origineel met deze hitte!
Wat een geweldig leuke bruidstaart. Wij trouwen over 50 dagen en wilde ook niet standaard. Dat is hier zeker gelukt. En mooi en grappig kan dus wel degelijk samen, heb je zelf bewezen
Echt schitterend, prachtig chalet, schitterend bruidspaar, vooral de wimpers bij de bruid vind ik zo strak, wat een priegelwerk !
Whaaaaaa.....die is gaaaaaf! Petje af hoor!
prachtig, speels en toch chique.
dat er op locatie niet gereageerd is begrijp ik wel, die hebben nog nooit zoiets moois gezien, zij waren zeker met stomheid geslagen.
Gaaf zeg!
het chaletje vind ik echt super en ook al zo'n mooi bruidspaartje!
Geweldig, wat een mooie taart!!!
Heel erg mooi zeg!
Vooral dat huisje is een super leuk detail!
Wat een onwijs gave taart zeg!!! hellemaal super!
Die is echt supergaaf! Wat een werk heb je ervan gemaakt!
Zou willen dat ik erbij kon zijn om de gezichten van de mensen te zien als ze erachter komen dat ze al ruim 2,5 jaar getrouwd zijn!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Heel passend bij de tijd van het jaar: een skibruidstaart!