26

Re: over de toppert voor vriendin met how to!!!

SandraV schreef:

Ik zeg fantastisch! Januari ben ik jarig ;)

:lol:!!! moet ik je er alvast in zetten? Want rond jou verjaardag is het errug druk in mijn agenda! :lol:

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

27

Ja doe maar! 20 januari! Dat is wel op n woensdag... Hmmm, even denken wanneer ik het vier ;) :lol:

Groetjes Sandra

28

SandraV schreef:

Ja doe maar! 20 januari! Dat is wel op n woensdag... Hmmm, even denken wanneer ik het vier ;) :lol:

:lol:

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

29

Geweldige taart! Zoveel te zien! Ben diep onder de indruk!

30

wauw, heel erg mooi!!!

Cakeworks Studio. Heerlijke taarten, confiserie en workshops in Haarlem

31

tipsytaartje schreef:
kamta2000 schreef:
anneke63 schreef:

Prachtig!!!!!
Hoe heb je die paars met oranje embleem gemaakt voorop.....echt geweldig!

Groetjes Anneke en Sabrina (severn)

Hier ben ik ook wel benieuwd naar.. vind het embleem super!

dat is een van de uitstekers uit deze set:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2838

Je rolt eerst heel dun fondant met tylose uit, in dit geval eerst de oranje. Dan leg je die op de uitsteker, die (vind ik het fijnst) in een JEM petal pad staat of in iets anders met een gat ;) Iig dat de uitsteker met het uitsteek gedeelte naar boven ligt.
Naja, lapje erop, nog flink wat rollen, totdat je zo de overige fondant eraf kan halen. Dan met een naald/cocktailprikker oid die kleine stukjes eruit halen. Als je goed hebt gerold is het een kwestie van prikken en niet pulken.
En dan vervolgens de 2e kleur dun uitrollen en erop leggen, weer rollen en dan de fondant rondom de cutter eraf halen.
Even met een naald oid langs de rand van de cutter peuteren, zodat ie los komt en je hem voorzichtig eraf kunt trekken

Pfff, heel verhaal voor deze uitstekers, maar ik vind het ook zo;n leuk effect geven

Dank je wel voor je uitleg!
Vind het embleem echt heel origineel!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

32

Super taart meid!!! En bedankt voor je duidelijke how to :D

Groetjes Megny...^_^

Wat een leuke vrolijke taart, lachen dat ze een outfit aanhad in dezelfde kleuren!!!

Ik heb je how to bekeken en ga hem meteen uitproberen op een stapeltaart voor woensdag. Heb er nu al zin in!! Ik had de strik al eens gemaakt maar nog nooit met 2 kleuren....

Groetjes Jos