26

Re: My Little Pony IV

heel mooi, super die zijkant van de ondertaart!!

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

Superleuk!!!

28

Wat is die leuk zeg!!! :thumb:

Vele en lieve groetjes Nicole

29

Supergaaf...:thumb:
Vooral die ondertaart....

30

Heel mooi!!!

31

Wat een geweldig mooie en leuke taart! Heerlijk om naar te kijken!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

32

Wow, wat mooi! die oogjes zijn ook erg mooi gemaakt.

Groetjes Barbara

33

Wat een schatje....

34

Zooooo leuk om naar te kijken.. ik vind de onderste rand erg mooi geworden.. het is net een behangetje met die diagonale streepjes
erg leuk :Y

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

35

Ik vind je taart ge-wel-dig. Ook zonder Pony's een waar plaatje :D

Mijn website: Presentaart

36

Wat een liefie zeg!!

37

Heel mooi.

38

Prachtige taart, en ik sluit me verder aan bij een heleboel van de dames voor mij.....
Geweldig leuke zijkant van de onderste taart! Hoe heb je dat gedaan?

Groetjes,
Annette

Groetjes v. Annette.

39

Wederom heel erg mooi! super..echt waar, als ik zelf geen taarten maakte zou ik'm zeker bij jou bestellen!

Cakeworks Studio. Heerlijke taarten, confiserie en workshops in Haarlem

40

Wat weer een ontzettend mooie taart!! Gaaf met die schuine streepjes en die bloemetjes..... helemaal geweldig weer :)

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

41

Erg lief, mooie kleurcombie!!!

Groetjes, Mar

42

Jeetje, wat kan jij toch prachtige taarten maken. Dit is ook al weer zo'n plaatje! Echt eentje om helemaal vrolijk van te worden!

43

Waauw, supermooi!!

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

44

Geweldig mooi! Strakke taarten mooie afwerking en hele goede boetseersels! De kleurtjes zijn inderdaad lekker fris en toch heel meisjesachtig en MLP.

Maar ik zou ook wel heel graag willen weten hoe je die onderste rand gemaakt hebt?

If life gives you lemons, make lemonade

45

De onderste taart is vrij simpel hoor!
De taart is met lichtrose marsefond bekleed, en dan schuine strepen erop. Sommige direct tegen elkaar, andere met een stukje ruimte. Ik had het vergeten op te meten, dus aan de achterkant kwam ik erachter dat ik iets minder schuin was gegaan, daar maar een grote margriet overheen geplakt ;)

Bedankt voor jullie leuke reacties!

46

Lonestar schreef:

De taart is met lichtrose marsefond bekleed, en dan schuine strepen erop. Sommige direct tegen elkaar, andere met een stukje ruimte.

En ik maar moeilijk zitten denken hihihihi, ik ga het zeker een keer proberen!!

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

47

Hij is moooooi!!

48 Laatst bewerkt door Cecie (04-08-2009 00:56)

Lonestar schreef:

De taart is met lichtrose marsefond bekleed, en dan schuine strepen erop. Sommige direct tegen elkaar, andere met een stukje ruimte. Ik had het vergeten op te meten, dus aan de achterkant kwam ik erachter dat ik iets minder schuin was gegaan, daar maar een grote margriet overheen geplakt ;)

Bedankt voor jullie leuke reacties!

Simpel zegt ze dan :D Het lijkt me nog lastig om al die strepen er netjes op te krijgen. En vooral het afsnijden. Ik werk met marsepein, dat plakt zo snel aan elkaar dat ik dan op de taart moet snijden en dat is lastig om netjes af te werken. :S En dan heb ik het nog niet eens over de taart heel houden :D Misschien moet ik ook maar mmf gaan uitproberen :think: Plakt dat minder?

If life gives you lemons, make lemonade

49

wauw!! echt supermooi!!!

50

Cecie schreef:

Simpel zegt ze dan :D Het lijkt me nog lastig om al die strepen er netjes op te krijgen. En vooral het afsnijden. Ik werk met marsepein, dat plakt zo snel aan elkaar dat ik dan op de taart moet snijden en dat is lastig om netjes af te werken. :S En dan heb ik het nog niet eens over de taart heel houden :D Misschien moet ik ook maar mmf gaan uitproberen :think: Plakt dat minder?

Ik heb het ook met marsepein (sommige marsefond) gedaan hoor. "Gewoon" een strook schuin langs de taart houden en vastdrukken. De onderkant op de plaat afsnijden, de bovenkant voorzichtig met een mesje (ik heb zo'n heel puntig hobbymesje). Dan onder en boven afwerken met een sugargun sliertje, dan zie je niets meer van het snijvlak.

Groetjes!