Re: My Little Pony IV
heel mooi, super die zijkant van de ondertaart!!
www.pleppestaarten.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » My Little Pony IV
heel mooi, super die zijkant van de ondertaart!!
Superleuk!!!
Supergaaf...:thumb:
Vooral die ondertaart....
Heel mooi!!!
Wat een geweldig mooie en leuke taart! Heerlijk om naar te kijken!
Wow, wat mooi! die oogjes zijn ook erg mooi gemaakt.
Wat een schatje....
Zooooo leuk om naar te kijken.. ik vind de onderste rand erg mooi geworden.. het is net een behangetje met die diagonale streepjes
erg leuk
Ik vind je taart ge-wel-dig. Ook zonder Pony's een waar plaatje
Heel mooi.
Prachtige taart, en ik sluit me verder aan bij een heleboel van de dames voor mij.....
Geweldig leuke zijkant van de onderste taart! Hoe heb je dat gedaan?
Groetjes,
Annette
Wederom heel erg mooi! super..echt waar, als ik zelf geen taarten maakte zou ik'm zeker bij jou bestellen!
Wat weer een ontzettend mooie taart!! Gaaf met die schuine streepjes en die bloemetjes..... helemaal geweldig weer
Jeetje, wat kan jij toch prachtige taarten maken. Dit is ook al weer zo'n plaatje! Echt eentje om helemaal vrolijk van te worden!
Waauw, supermooi!!
Geweldig mooi! Strakke taarten mooie afwerking en hele goede boetseersels! De kleurtjes zijn inderdaad lekker fris en toch heel meisjesachtig en MLP.
Maar ik zou ook wel heel graag willen weten hoe je die onderste rand gemaakt hebt?
De onderste taart is vrij simpel hoor!
De taart is met lichtrose marsefond bekleed, en dan schuine strepen erop. Sommige direct tegen elkaar, andere met een stukje ruimte. Ik had het vergeten op te meten, dus aan de achterkant kwam ik erachter dat ik iets minder schuin was gegaan, daar maar een grote margriet overheen geplakt
Bedankt voor jullie leuke reacties!
De taart is met lichtrose marsefond bekleed, en dan schuine strepen erop. Sommige direct tegen elkaar, andere met een stukje ruimte.
En ik maar moeilijk zitten denken hihihihi, ik ga het zeker een keer proberen!!
Dorieke
Hij is moooooi!!
De taart is met lichtrose marsefond bekleed, en dan schuine strepen erop. Sommige direct tegen elkaar, andere met een stukje ruimte. Ik had het vergeten op te meten, dus aan de achterkant kwam ik erachter dat ik iets minder schuin was gegaan, daar maar een grote margriet overheen geplaktBedankt voor jullie leuke reacties!
Simpel zegt ze dan Het lijkt me nog lastig om al die strepen er netjes op te krijgen. En vooral het afsnijden. Ik werk met marsepein, dat plakt zo snel aan elkaar dat ik dan op de taart moet snijden en dat is lastig om netjes af te werken.
En dan heb ik het nog niet eens over de taart heel houden
Misschien moet ik ook maar mmf gaan uitproberen
Plakt dat minder?
wauw!! echt supermooi!!!
Simpel zegt ze dan
Het lijkt me nog lastig om al die strepen er netjes op te krijgen. En vooral het afsnijden. Ik werk met marsepein, dat plakt zo snel aan elkaar dat ik dan op de taart moet snijden en dat is lastig om netjes af te werken.
En dan heb ik het nog niet eens over de taart heel houden
Misschien moet ik ook maar mmf gaan uitproberen
Plakt dat minder?
Ik heb het ook met marsepein (sommige marsefond) gedaan hoor. "Gewoon" een strook schuin langs de taart houden en vastdrukken. De onderkant op de plaat afsnijden, de bovenkant voorzichtig met een mesje (ik heb zo'n heel puntig hobbymesje). Dan onder en boven afwerken met een sugargun sliertje, dan zie je niets meer van het snijvlak.
Groetjes!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » My Little Pony IV