Re: The lady in the bath!
hahaha ik vind hem echt helemaal geweldig. Ik vind het water ook zo mooi. Hoe heb je dat zo mooi gekregen?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » The lady in the bath!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hahaha ik vind hem echt helemaal geweldig. Ik vind het water ook zo mooi. Hoe heb je dat zo mooi gekregen?
Wauw!!!
Wat een leuke complimenten, heel veel dank!
Het water is gemaakt van pipinggel en een klein beetje Wilton kleurgel.
Heel erg leuk en mooi! Fantastisch ook die zeepbellen en accesoires... Heel mooi gedaan, jammer om op te eten!
Je vijfde fondant taartje...die van mij zien er nog steeds niet zo uit en ik ben al bij mijn 10e of zo....
Erg goed gedaan!
Het is een toppie taart geworden. 
Whow echt heel mooi, wil er zelf zo inliggen en heerlijk liggen poedelen;)

super gave taart!!
Heel erg leuk en mooi! Fantastisch ook die zeepbellen en accesoires... Heel mooi gedaan, jammer om op te eten!
Dat zei mijn dochter ook, ze vindt 'm heel gaaf en wil hem laten zien tijdens haar housewarming.
Ik had nog snel een ondertaart gemaakt, daar hebben we lekker van gesnoept 
Ahum.......... zie ik vandaag dat ik het potje glucosesiroop heb gebruikt voor het water. En dus niet de pipinggel. Geen wonder dat het zo bleef plakken! Maar 't werkt dus ook!
Wat een geinige taart.
erg mooi gedaan. ben ook erg benieuwd hoe je het water zo gekregen hebt. want het lijkt inderdaad net echt alsof het water steeds dieper is door de donkere kleur.
Heel mooi gedaan.
erg mooi gedaan. ben ook erg benieuwd hoe je het water zo gekregen hebt. want het lijkt inderdaad net echt alsof het water steeds dieper is door de donkere kleur.
Ik heb dus glucosestroop gemengd met een klein beetje Wilton kleurgel.
Echt een geweldige taart!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » The lady in the bath!