26

Re: Gespeeld met mijn nieuwe mould! ;)

Erg mooi.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

27

Dit is de mould. Ik heb hem in Amerika besteld maar misschien krijgt Bien hem binnenkort wel in haar assortiment ;) Of de de w(h)ebshop hem gaat krijgen zou je even moeten vragen.

wauw super gaaf zeg! enneh wat voor relief matje-roller heb je gebruikt? want vind de print geweldig!

groetjes Angela

groetjes Angela

29

angela van looij schreef:

wauw super gaaf zeg! enneh wat voor relief matje-roller heb je gebruikt? want vind de print geweldig!

groetjes Angela

Dit is de reli

30

Ik haal dit topic weer even naar boven... Ik weet niet meer hoe ik bij dit topic terecht ben gekomen hoor :o maar weet wel dat ik die rand van FI moulds heeel leuk vond/ vind!

En nu heb ik hem hier in NL gevonden bij een webshop. Maar misschien is het wel oud nieuws hoor....:o maar wilde dat eventjes delen met diegene die het nog niet wisten. Maar het was in ieder geval bij spullenvoorjetaart

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

31

op welke site heb je die mold besteld??

32

wat een leuk randje. daar word je hebberig van :lol:

dyslexie. is dat zoiets als geen letters in de soep lusten?
www.happytaarten.nl  groetjes yvon en lisa

33

Mooie taarten! De bbq is me favo!

34

romy-jezley schreef:

op welke site heb je die mold besteld??

Als je het berichtje boven je leest zie je gelijk waar je de mold kan bestellen en dan snap je ook gelijk waarom er een taart in de parade staat van een half jaar geleden :D

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

35

OH wat gaaf zeg en die border is super!!

36

ja super mooi , en vind de barbeque ook een heel leuk idee

en ik word van deze hobby ook echt heeel hebberig zeg pfoe

heb me al flink uitgeleefd bij de hepshop ;)

een dag niet creatief is een dag niet geleefd... ;)

37

leuk hoor het is altijd hebbe hebbe hebbe.