Re: Zoek de 10 verschillen !
Super leuk!! Ik vind die over de top taarten zooo gaaf, lijkt me ook ontzettend leuk om te maken (dat moet wel, aangezien jij er maar meteen 2 hebt gemaakt )
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Zoek de 10 verschillen !
Super leuk!! Ik vind die over de top taarten zooo gaaf, lijkt me ook ontzettend leuk om te maken (dat moet wel, aangezien jij er maar meteen 2 hebt gemaakt )
Oh super, ik vind vooral de taart voor je dochter mooi, zo heet mijn jongste ook
Ik vind ze supervet! Ik sla ze op ter inspiratie hoor
hele mooie taarten...super flitsend
WAUW!! echt prachtig zeg! uuuh verschillen? hmmm kom niet veel verder dan de naam, leeftijd, en strik bovenop.. Wat een kanjers van taart.
Woooowww!!!
Geweldig....prachtig....super.......vrolijk........te gek........wow......vet cool......heerlijk over de top................en nog veel meer!!!!!
Vind ze helemaal super, en sla ze direkt even op ter inspiratie!
Groetjes,
Annette
He, wat leuk om weer eens taarten van je te bewonderen, het zijn weer plaatjes!!
Fantastische taarten, Wietske!! Over-de-top-super-taart op een over-de-top-nivo!! .Y
En echt heerlijk om je hier weer te zien!!!
Wat had je trouwens een superleuk geboortekaartje zeg, van al je kids met de naam van Sepp (jaja ik spiek af en toe hier en daar )
Zonnestraal van hier!!
He-le-maal s
In 1 woord GEWELDIG! wat een werk joh! Petje af!
SUPER!!!!
O en ik zie ook 10 verschillen, betekent dit dat ik nu ook zo'n gave taart mag ontvangen
Prachtig!!!
Heel gaaf!!!
Prachtige taarten zeg!
Leuk mooi gaaf heerlijk wild! Super en dat dan ook nog 's 2x keer. Heerlijk!
En... heel handig kan 'm tot de leeftijd aan toe z
Mooie taarten gemaakt Wietske
wauw echt mega mooi!
Ik vraag me af hoe je het randje onder de leeftijd hebt gemaakt!
Heb je dat met de sierlijn/rand uitsteker gedaan??
Jee Wietske!
Wat een t
Wow Wietske. Je hebt jezelf weer overtroffen. Ik vind ze echt helemaal fantastisch. Wat een prachtige kleurencombinaties en wat zijn ze allebei superstrak (daar zie ik geen verschil in hoor). Helemaal mijn ding. Ik geloof dat ik em maar eens ga opslaan.....
Helemaal tof!
ze zijn echt super zeg!!!
wow ze zijn echt helemaal super!!
ik kan alleen maar iets uitkramen
H e l e m a a l te gek!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Zoek de 10 verschillen !