26

Re: Botercrememix-marsepein.

Mariska1984 schreef:
Marianne schreef:

Wat Inge wel eens ergens heeft geadviseerd is verhoudingsgewijs meer boter gebruiken (of was het nou minder water?), dan loop je minder risico.

ik dacht dat mirjam op de basiscursus vertelde dat je dan ook de mix van de webshop kunt gebruiken maar dat je er dan geen water bij moest doen.... Klopt dat of heb ik dat helemaal verkeerd begrepen.

Nou, dat denk ik haast wel, want om af te smeren gebruiken we op de workshops altijd 1:1 botercr

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

27

Ohhh dank je! Dan heb ik het zeker verkeerd begrepen :o nou dan doe ik het hoe jullie het op de cursus doen want dat was heeel lekker :P

Is maar goed dat ik dit dan ff gevraagd heb anders was het helemaal fout gegaan ;)

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

28

van 1 kilo kun je 3 taarten maken van 24 cm.
wel logisch toch, staat er ook op.
330 gram mix voor 1 taart.
maar als je kleinere taartjes maakt, kun je er natuurlijk meer maken.

29 Laatst bewerkt door Mariska1984 (14-07-2009 07:42)

ja dat is wel logisch ja maar ik heb dat er niet op zien staan, misschien over heen gekeken ;)

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

30

trouwens Chantal jij hebt het over de  biscuitmix en ik had het over de botercrem

Groetjes Maris

31

Mariska1984 schreef:

trouwens Chantal jij hebt het over de  biscuitmix en ik had het over de botercrem

32

hihi maakt niet uit:D

Groetjes Maris

Berichten [ 26 tot 32 van 32 ]

Pagina's Vorige 1 2

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Botercrememix-marsepein.