Re: Winnie de pooh en kornuiten voor school!
die is gaaf zeg!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Winnie de pooh en kornuiten voor school!
die is gaaf zeg!!!!
Jemig, wat een fantastische taart zeg!!! Helemaal geweldig! Zo mooi, veel details, netjes afgewerkt. De juf zal daar vast erg blij mee geweest zijn!
Superleuk met al die boetseersels!!! En de boom vind ik ook heel mooi!
Bedankt voor je antwoord Natacha , hij is echt prachtig hoor , ben heel benieuwd naar de reactie van de juf.
Wat een leuk ontwerp!! zo met die boom die over de taarten doorloopt!! echt leuk!
bedankt voor de tip van de lakspray!! Daar ga ik eens even op uit voor onderzoek... want ik heb ook nog een paar dummies op mn lijstje staan!! Helpt het nou echt een beetje tegen het verkleuren? vooral roze vind ik zoooo'n ramp das echt binnen een paar dagen uitgebleekt.. (lichtroze dan...)
De spray geeft echt een sterke laklaag en er staat ook op dat het voor showstukken is .
Zover ik het kan inschatten is het echt een hele goeie bescherming ook tegen vocht.
Tip: alleen op de taart spuiten en niet op het onderbord en de taart op een krant ofzo zetten want de nevel krijg je moeilijk schoon op je onderbord en tafel (sterk spul dus)
Wauw wat een super leuke en mooie winnie stapel en je bent precies geen vriendje vergeten, echt wat een details zeg...SUPER...
ik vind hem helemaal geweldiggggggggggg
echt super zeg
WAUW, wat een kunstwerk zeg!!! Daar zullen een hele hoop kinderen plezier van hebben!! En waarschijnlijk lopen er nu een paar jaloerse juffen rond!!
Knap hoor!!!!
Ik ben een jaloerse juf!
Su-per-gaaf!
Wouw wat een mooie taart!!!
Ik wil ook een dummy gaan maken voor de peuterspeelzaal van mijn zoontje vind je het heel erg als ik dit geweldige ontwerp een beetje heeel heel erg pik?
Voor ...door ...en met elkaar!
Iedereen leert en inspipikt ideen van elkaar.
Ik heb er ook een paar van jouw opgeslagen
die is super vrolijk en veel werk. ik vind het suppperrrr
ik vind em megaleuk!!
Wat mooi zeg.....!
ohhh wat issie mooi!!
echt geweldig geboetseerd..
Wat zullen de jarige kindjes in de klas blij zijn met deze taart!
Heel erg leuk! Supertaart!
Echt heel erg gaaf!! Wat een klus zeg!
Hij is heel leuk,de boom is erg mooi zo over de taarten.
Gaaaaaffff!!!!!
Wat is ie mooi gemaakt zeg! Een supertaart, wat zullen de kindjes hier blij mee zijn zeg. En dan die boom aan de achterkant, echt gaaf hoor!
Wauwwwwwwwww wat een geweldige dummy en wat is er veel te zien. Deze gaat een groot succes worden!
Wow, super gaaaaf!!!!
Helemaal te gek...zullen die kinderen wel fantastisch vinden!!!
Oh wow! Echt helemaal geweldig!
Helemaal te gek! De kinders gaan hier vast heel blij mee zijn!
een kunstwerkje. zoveel mooie details. heel knap.
Die is zooooo gaaaaaffff!!!!
Daar zal de juf ongetwijfeld heel erg blij mee zijn!
De kids ook trouwens......denk dat het wel een klein probleempje kan geven.........ze (de kids) kunnen nu vast niet meer wachten tot ze jarig zijn!
Wat zal dat wachten moeilijk voor ze worden.....
Groetjes,
Annette
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Winnie de pooh en kornuiten voor school!