Re: vrolijke stapel en een beetje trots!
Heel mooi gemaakt! Leuk ontwerp!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » vrolijke stapel en een beetje trots!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heel mooi gemaakt! Leuk ontwerp!
Heel erg leuk deze!! Lijkt erg op die van mij , en ik had hem weer geinspipikt van Pink Cake Box met een scheut Lara erbij :-D
Heel mooi uitgevoerd,ziet er erg vrolijk uit.
Hij is supervrolijk. Welke maatjes heb je gebruikt? Hij lijkt niet zo heel groot nl maar daarom heel schattig!!
Dankje!
De maten van mijn bakblikken zijn: 18 cm en 10 cm
Niet zo heel groot dus!
Leuk stapeltje geworden... Wat zijn dat voor een zilverballetjes in de hartjes van je strooibloemen? Ze zijn nl een stuk groter dan ik ze ken! Geeft een erg leuk effect.
Ik heb de balletjes bij een snoepautomaat van de AH gekocht!
Heel sneaky want wou niet dat mensen me uitlachten! haha
Leuk gedaan, lekker vrolijk taartje!
wat een prachtige taart!! leuk met je ontwerp tekening erbij zeg!!!!
mooie kleuren, heel gaaf!
Echt mooi gedaan !!!
Nou hier mag je zeker trots op zijn!!! Super!
g11ling schreef:Leuk stapeltje geworden... Wat zijn dat voor een zilverballetjes in de hartjes van je strooibloemen? Ze zijn nl een stuk groter dan ik ze ken! Geeft een erg leuk effect.
Ik heb de balletjes bij een snoepautomaat van de AH gekocht!
Heel sneaky want wou niet dat mensen me uitlachten! haha
hahahaha.... briljant idee! Helaas geen AH hier in de buurt en
Mooie stapel hoor...alleen jammer dat je de icing onder de letter ziet zitten...je moet maar zo denken: van iedere taart die je maakt leer je van
Hele leuke, vrolijke taart!
Je mag trots zijn hoor, het is een hele leuke stapel!
Ziet er super uit.
Mooi zeg!!! Had je de S misschien niet met een prikkertje en wat lijm of minder icing kunnen vastmaken?
Mooi zeg!!! Had je de S misschien niet met een prikkertje en wat lijm of minder icing kunnen vastmaken?
Nee dit lukte niet meer, dit was ook nog maar de eerste keer dat ik dit heb gedaan dus was al lang blij dat tie uberhaupt bleef staan
Mooie vrolijke stapel!
heel kleurijk, mooi hoor.
Ik hoef maar 1 ding te zeggen: MOOI!
mooi resultaat hoor.
Tja, de tips van de icing zijn al voorbij gekomen, maar ik vind dat je met recht heel erg trots mag zijn, want het is een plaatje!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » vrolijke stapel en een beetje trots!