Re: Efteling draak en Rumble in the jungle
wauw wat een gave draak heb er hier een naast me staan kan je die
ook voor mijmaken mam .
mama nog heel goed oefenen .
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Efteling draak en Rumble in the jungle
wauw wat een gave draak heb er hier een naast me staan kan je die
ook voor mijmaken mam .
mama nog heel goed oefenen .
jeetje maak me maar gek! met al die mooie taarten en ik kan voorlopig geen workshop bij je doen omdat je tot de bouwvak vol zit, mocht niet mogen, ze zijn echt schitterend
wat maak jij een prachtige taarten en super mooi geboetseerde dingen zeg.
Super gaaf gemaakt zeg allebei!!!
Wat een supertaarten!! Heel erg gaaf! Prachtig geboetseerd zeg!!
allebei echt zeer gaaf
wat een gave taarten!! ze zijn allebei prachtig!! Ik vind het effect van de klimop blaadjes bij de draak echt heel erg leuk!!!!! het verbindt de draak echt met de taart!!! super idee!
Geweldig mooie taarten!
Jeejjjj wat goed gemaakt allemaal! Wat kan jij goed boetseren zeg!!!
Prachtig hoor allebei! Je kunt echt echt zien dat je lol hebt in het boetseren! Toppertje ! Enneh, nog ff dan kan je Assepoester uit de vriezer !
Wat een prachtig boetseerwerk! Complimenten!!
Vind ze allebei SUPER!!
super taarten alle 2!!!
Super, leuk juist al die foto's ik kan ook niet kiezen.
Hoe heb je de vleugels van de draak zo gekregen met spaghetti erin?
Wowie, wat knap!!!! Fantastisch die draak! Ben net als Sasba heel nieuwsgierig of je extra versteviging in de vleugels hebt gebruikt.
Ook de jungle taart is werkelijk prachtig geworden!
Groetjes,
Annette
Wauw, wat een schitterende taarten heb je gemaakt!
Complimenten!
owwwwwwww wauw!!! ik wilde dat ik zoiets kan maken!!! als ik iets meer tijd heb moet ik toch weer eens wat gaan oefenen met boetseren. ik vind ze wel s
Wel een mooi kreng Wat een boetseerwerk en allemaal zo mooi!! Echt super!
Vind je jungle taart echt geweldig. Heb je dat uit de losse hand geboetseerd????
Heb meteen weer wat inspiratie voor de jungle taart die ik wellicht voor mijn vaders verjaardag ga maken. (ben er nog niet uit of het jungle, gewoon mooi of garfield worden moet)
Geweldig
ze zijn super geboetseerd vooral die aap vindt ik geweldig hahaha
Wow, wat een schitterende taarten. Die piping gel is echt een onwijs mooi effect. En dan je boetseerwerk, echt fantastisch. Beide taarten zijn echt super!
@sasba/titataart
2 laagjes fondant met tylose sateprikkers ertussen eetbare lijm en laten drogen over een groot blik. t was een heel gedoe maar uiteindelijk lukte het.
Heb helaas geen draak workshop bij Wendy kunnen volgen dus ik wacht ook nog op de gouden tip hoe het evt anders kan...
@Marlies
Meestal haal ik de inspriatie uit de boeken van mijn 2-jarige dochter, dit keer ook weer
Thanks allemaal!
wow mandy, super leuk geworden. ik vind het prachtig
Wauw, een superstoere draak, en een gew
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Efteling draak en Rumble in the jungle