Re: Er gaat niks boven Groningen....
Heel erg leuk stapeltje. En wat is die chocola glad!
Dat wordt zo te zien trouwens wel meer dan
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Er gaat niks boven Groningen....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heel erg leuk stapeltje. En wat is die chocola glad!
Dat wordt zo te zien trouwens wel meer dan
Ik vind hem prachtig! Veel plezier in Greuningen
ow, die is echt heel leuk enne, veel plezier h
ik dit een hele gave taart vind. Ik me goed kan voorstellen dat vreemde mensen hier foto's van maken. Zeker als je een taart van drie hoog in een trein eet
lleuke kleuren combi. is echt leuk geworden
Groningen rules!!! Oja, en de taart ziet er heerlijk en mooi uit!!!
Dank dames, altijd weer leuk om jullie berichtjes te lezen
Hey jozien, wat een leukerd!!! En weer met de trein????? Heel veel plezier!!!
Plezier heb ik zeker gehad Was heel gezellig, lekker geshopt, lekker gegeten en veeeel bijgekletst. En inderdaad, de taart hebben we in de trein gegeten. Het duurde tot Beilen tot we bij elkaar konden zitten maar toen kwamen de schoteltjes, servetjes en bekertjes koffie en thee tevoorschijn en kon de taart geserveerd worden. Altijd weer leuk als mensen enthousiast worden Zelfs een wildvreemde mijnheer begon spontaan foto's te maken, hahaha...
Wat een leuke taart! hele mooie kleuren zo bij elkaar! en daar kunnen jullie het hele weekend van eten
Viel eigenlijk reuze mee Hij is echt maar klein hoor, de bovenste is maar 7 cm, die daarna 13 cm en de onderste 18 cm. Totaal gingen er 15 stukjes uit. Het onderste taartje hebben we op de heenweg gegeten, de middelste op de terugweg. De bovenste heb ik thuis nog in ministukjes verdeeld voor man en kinderen.
Ziet er leuk uit, mooie letters ook. Hoop dat hij heel aankomt in Groningen. Groetjes Maris
Nee, heel aangekomen is ie niet in Groningen Maar dat was ook niet de bedoeling Tot Beilen heeft hij keurig verpakt gezeten in een soeppan, echt een aanrader als je met een kleine, hoge taart het OV in moet (Eerst in een pedaalemmerzak en dan voorzichtig laten zakken.)
Errug errug leuk Jozien en wat zal ie heeeerlijk smaken zeg met die chocolate eromheen!! Heel veel plezier dit weekend met de meiden!!
Jaaaaa, die was echt heerlijk! Kan hem iedereen aanraden, de Belgian chocolate paste van Renshaw (Bij Inge gekocht op de beurs).
Wat een liefie!
Veel plezier in Groningen!
Heel erg leuke en mooie stapeltaart,leuke deco's.
Wat een leuk taartje!!! En wat een leuke gelegenheid
Super leuk gedaan zeg!
Prachtig
Hij is (sorry was) heel mooi.
Ik zie het al voor me met de meiden aan de taart in de trein. Kedeng, kedeng, nu is er taart!!!
Wat een leuk stapeltje!
weet je wat ze ook wel zeggen in Groningen
Schaif stoat laif! = scheef staat lief
Wat een leuke stapel!!
En inderdaad je titel klopt helemaal!!
Wat een leuke stapeltje,die kleurencombi blijft mooi!
Klein?
Hij ziet er groot uit...
leuk hoor!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Er gaat niks boven Groningen....