Re: Waar ik trots op ben... Bruidstaart
GEWELDIGE taart Linda, echt fantastisch gedaan met die bloemen!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Waar ik trots op ben... Bruidstaart
GEWELDIGE taart Linda, echt fantastisch gedaan met die bloemen!!
Praaaachtig! Mooie harten en bloemen en wat een mooie rose-tinten, net niet te zoet!
Supermooi!!! Met recht dat je trots bent! hij is echt prachtig!!
Pr
Alweer zo'n prachtige bruidstaart op het forum. Deze is echt zoooo mooi, al die verschillende bloemen door elkaar.
En wat leuk verzonnen, de tekst op die harten.
Prachtig prachtig geweldige taart.
Ik word helemaal verlegen van al die complimenten! De maten waren 30, 25, 20 en 15 cm.
Verlegen hoef je niet te worden hoor, dik verdiend!
Maar deze stapel heb je dan toch niet in zijn geheel vervoerd, of wel? Je berichtje klinkt er wel een beetje naar, maar zo'n stapel is toch in zijn geheel niet meer te tillen?
wat een plaaaatje.
linda1 schreef:Ik word helemaal verlegen van al die complimenten! De maten waren 30, 25, 20 en 15 cm.
Verlegen hoef je niet te worden hoor, dik verdiend!
Maar deze stapel heb je dan toch niet in zijn geheel vervoerd, of wel? Je berichtje klinkt er wel een beetje naar, maar zo'n stapel is toch in zijn geheel niet meer te tillen?
Ja hoor in zijn geheel vervoerd, ach ja goed getraind he, spierballen gekweekt. Ik heb mijn vader lief aangekeken en die reed, ik ernaast met taart op schoot. Had er wel folie omheen gedaan. De taart was idd megazwaar, maar het is helemaal goed gekomen. Het is maar 10 min. rijden, maar we hadden een kleine opstopping hier bij het ziekenhuis ivm. De Dreamnight van Artis, allemaal politie enzo, dus moesten effe wachten in de volle zon, toen begon ik m wel een klein beetje te knijpen: Als ie maar niet gaat smelten en zweten. Maar de taart is helemaal goed aangekomen.
Ik ben net thuis van mijn werk en heb dus net het bruidspaar gemist, die kwam wat terugbrengen. Ze vonden de taart helemaal geweldig en ik heb er w.s. weer een klantje bij voor volgend jaar, trouwtaart. Leuk he.
met recht trots, prachtig die waterval van bloemen
Super mooi! Wat een werk al die bloemetjes.
Super mooi gedaan! Daar mag je zeker trots op zijn!
Wat een prachttaart: heel stijlvol!!
En hier mag je ook trots op zijn!!!
erg mooi!!
Oh die is echt schitterend!! Super zeg, wat een mooie taart!
Een woord: PRACHTIG
vind hem prachtig!
mooi zeg! ik moet heel toevallig komende maandag een zelfde soort taart afleveren. heb al bloemen gemaakt, en er moest ook een hart met initialen op..hoop dat hij net zo mooi wordt als jouw taart.
Prachtige taart, mooie kleuren en strak bekleed
Wat een mooie chique taart, en die bloemen SUPER!
Groetjes,
Marja
Wauw zeg.... dat heb jij even supersnel onder de knie gekregen!!! Geweldig! Echt super.
mooi zeg! ik moet heel toevallig komende maandag een zelfde soort taart afleveren. heb al bloemen gemaakt, en er moest ook een hart met initialen op..hoop dat hij net zo mooi wordt als jouw taart.
Oh, dan ben ik nu wel heel nieuwsgierig hoe die gaat worden, succes met het maken.
helemaal geweldig mooi.
groetjes Thamara
Wow!!!
Wat een waanzinnig mooie taart zeg!!! Fantastisch gedaan!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Waar ik trots op ben... Bruidstaart