Re: Bijpassend bij de bruidstaart van vandaag.
Wat een beauties, ga snel je taart bekijken!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Bijpassend bij de bruidstaart van vandaag.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een beauties, ga snel je taart bekijken!
echt mooi meis!!
mooi zeg
Het valt me ook op dat je je taarten en deze cupcakes dan ook de laatste tijd erg mooi fotografeert (is dat een woord? ) zo kkan ik er NOG meer van genieten!
mooi hoor!
Gaaf een heel mooi geheel....:thumb:
Heel erg mooi!!!
Straalt gewoon helemaal rust uit.Mag ik vragen hoe je dat ene cakje hebt gedaan met die viekantjes op foto 2? Heb je daar iets speciaals voor, want ze zijn zo recht
Ik denk gewoon met een klein vierkantje recht onder en naast elkaar?
Wat ik me dan afvraag is welk uitstekertje je hebt gebruikt, wendy. Ik heb dat geometriedoosje van de webshop, maar die hebben allemaal een lelijk overlaprandje.
Zag net bij kwebbel ook al van die mooie rechte vierkantjes en raak gewoon bijna gefrustreerd omdat ik die dus niet kan vinden
.
Prachtige cupcakes verder, helemaal sjiek en schitterend op de foto gezet!
Heel erg mooi!!!
Straalt gewoon helemaal rust uit.Mag ik vragen hoe je dat ene cakje hebt gedaan met die viekantjes op foto 2? Heb je daar iets speciaals voor, want ze zijn zo recht
dat is met deze gedaan
lekker simpel dus.
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2091 hier staat hij.
Chique zeg!!! Is Simone langsgeweest?
Prachtige foto's!
Ik leer heel langzaam mijn camera uit. ;D
Dank je wel!!!
Heel erg sjiek!!! De kleuren (of noem je dit 'geen' kleuren??) vind ik erg mooi zo.
Wowie, echt prachtig Wen, supersjiekdefriemel (haha heb zojuist Scrabble gewonnen!
)
Stijlvol!
hoi wendy, weer een topper.
ik ben absoluut een fan.
kijk eerst altijd naar jouw nieuwe creaties voor ik het forum op ga!
even een vraagje: de kleur naast het wit, de champagne kleur, hoe heb je dat gemaakt? gebruik jij nu biscuit of cake?
groetjes
elly
Heel mooi.... ben gelijk even naar al je taarten gaan kijken... slik, ben er stil van....
gebruik jij nu biscuit of cake?
groetjes
elly
En dat wil ik ook graag weten...;)
Jouw witte papiertjes (welk merk ? ) zijn nog zo mooi wit.....
Die van mij zijn elke keer doordrenkt van vettigheid en dus niet mooi meer
Wat is jouw geheim(recept)?????
Ze zijn echt prachtig !!!!!!
En mooie foto's maken kan ze ook al (is er eigenlijk wel iets dat je niet kunt ???:D)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Bijpassend bij de bruidstaart van vandaag.