26

Re: Ze zijn al bijna saai...

Martine mv Milan schreef:
Freya schreef:

Inderdaad, ze blijven leuk. Plak je het bloempje eigenlijk nog ergens mee vast als je 'm op de lolly schuift?

dat wil ik eigenlijk ook wel weten :-) met tulose of zonder

Ze zijn erg lief hoor

Bedankt alvast

Ik maak de bloemen zonder tylose en maak een gaatje in het midden van de bloem met een rietje. Daarna plak ik ze vast met een beetje water en dan laat ik de lolly's gewoon een paar dagen drogen op z'n kop.

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

27

Ik vind ze ook erg leuk, ze zijn toch altijd weer een beetje anders!

Om te trakteren lijkt het me ook leuk, maar dan wacht ik er nog even mee want die van mij zitten nog op de PSZ en er lopen daar ook kindjes van net 2 jaar oud. En ik ben zo bang dat er 1 in zn lolly stikt....
Dus ik ga volgende maand cc-ijsjes proberen!

Groetjes van Jacqueline

28

Martinique schreef:

Ik maak de bloemen zonder tylose en maak een gaatje in het midden van de bloem met een rietje. Daarna plak ik ze vast met een beetje water en dan laat ik de lolly's gewoon een paar dagen drogen op z'n kop.

Aha, just water will do. Van tylose was ik inderdaad niet uitgegaan, maar zat me net af te vragen of ik - als ik ze binnenkort ga maken - dan icing nodig had. Niet dus, mooi.
Dank je voor toelichting!

29

hahaha, kan wel zien dat ik al een beetje te weinig kijk op het topic cupcakes. Voor mij is het de eerste keer! Vind ze helemaal geweldig!!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

30

Super leuk!!!
Ik onthoud dit voor de verjaardag van mijn dochter (duurt nog wel even), die zal dit ook wel een gaaf idee vinden!