Re: 3D 'Red' van Cars
WAUW!!!super goed gedaan zeg,echt enorm goed gelukt!!
http://www.mijnalbum.nl/album=HLVPCHZG
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » 3D 'Red' van Cars
WAUW!!!super goed gedaan zeg,echt enorm goed gelukt!!
heel gaaf gedaan!
heel mooi.
Wow, vind hem supermooi! Kan alleen niet zeggen dat ie eenvoudig is gehouden hoor. Ik zou willen dat ik het zo kon..........ben stiekem een beetje jaloers eigenlijk. Heel mooi.
Wauwie!!!!
Echt superrrrrrr gaaaaaaaaf gemaakt!!
Even mijn mond weer sluiten, Geweldig, super,
Meeen! wat is ie fantastisch. Hij is weer superstrak gemaakt Constance. En hij kijkt ook zo mooi vrolijk. Hij heeft een superleuke uitstraling. Ik zeg.... 100% geslaagd.
Meid hoe meer je van zulke geweldige taarten laat zien hoe meer ik baal dat het nog zolang duurt voordat het 24oktober is haha.
Hij is helemaal geweldig!!!
vind hem super mooi en schattig gemaakt!!!
wow, ik was op zoek naar een voorbeeld voor een brandweertaart omdat mijn man geslaagd is voor zijn eerst keuring, maar dit gaat mij toch echt niet lukken geloof ik!!!!
wat een super mooie taart.
hoe heb je dat allemaal gedaan, zou hem wel willen proberen, maar ben niet zo handig zonder voorbeeld, hihihi
ech super!!!
Die is super gaaf zeg!!!! Heel knap gedaan weer!
Groetjes,
Annette
Kan nie anders zeggen dan....WAUWWWWWWWWWWWW!
wow, ik was op zoek naar een voorbeeld voor een brandweertaart omdat mijn man geslaagd is voor zijn eerst keuring, maar dit gaat mij toch echt niet lukken geloof ik!!!!
wat een super mooie taart.
hoe heb je dat allemaal gedaan, zou hem wel willen proberen, maar ben niet zo handig zonder voorbeeld, hihihiech super!!!
Misschien heb je hier wat aan?
Ik heb een 25x25 cm gebakken vervolgens zo neergelegd:
dan de vorm verder bijsnijden en in de botercreme is het dan ongeveer zo...
en voor vragen mag/kan je me altijd mailen hoor!!
dank je wel ik ga hem echt maken (proberen tenminste), dan steel ik zeker de show bij de brandweermannen hahaha
met een gepikt ontwerp
groetjes miranda
Wow die nis echt super gaaf en zo gedetaileerd!
Wauw deze had ik bijna over het hoofd gezien, wat een prachtige (taart???) brandweerwagen zeg!!!
Hij is leuk!!!!!!! Prachtig gemaakt
hij is perrrrrfect! wat ontzettend knap gemaakt.
WAUW.......GE-WEL-DIG
Wat mooi zeg!
Ik ben op zoek naar voorbeelden van Red. Mijn zoon wil namelijk een taart met Red voor zijn 4e verjaardag.
Maar zoiets gaat mij echt niet lukken.
Hij is super gelukt!! Lijkt helemaal echt....
Wow, wat goed zeg!! Mooie taart.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » 3D 'Red' van Cars