Re: Nog maar eens een kopietje van Cupcake Envy...
Oja, superleuk!!
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Nog maar eens een kopietje van Cupcake Envy...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Oja, superleuk!!
Geweldig!!!
Heel erg mooi.
Gebruik je hier gewoone cupcakes voor of toch iets anders? ze zijn toch relatief wel wat groter...
Nee geen cuppie. Ik bak ik een mok zoals die ouderwetse boerenbond (t?) mokken. Je weet wel met zo'n dikke rand bovenaan. Dan heb je meteen zo'n randje eraan als aan een echt bloempotje.
Wat een ontzettend leuk idee. Ik heb ook nog wel een paar van die mokken staan. Geloof dat ik weet wat ik vanavond ga doen...
Leuk zeg. Wat een mooie roosjes ook. Zou ik ook wel willen leren.
Prachtig ! En heel er mooi op foto gezet !
Zucht... prachtig! De foto's ook.
Ik zoek al een tijdje goede vormen hiervoor, kocht bij Cook & Co bekers waar m'n cakedeeg niet gaar, maar wel verbrand in werd.
Nu lees ik hier: boerenbontmokken. Daar heb ik al jaren een hele stapel van
Hoelang en op welke temperatuur heb je gebakken, en met welke oven?
Hoelang en op welke temperatuur heb je gebakken, en met welke oven?
Es even denken.... zo uit het blote hoofd (dat valt niet mee :-) )...
muffinbeslag (gewoon uit een pakkie), 1 ons klaargemaakt beslag per mok, half uurtje de oven in.
Ik heb nu muffinbeslag genomen en de heteluchtoven op 170 graden gezet (terwijl op het pak 180 graden staat; vind ik net te warm en wordt ie te bruin).
Met cakebeslag gaat de oven op 150 graden. De baktijd kan iets verschillen.
Biscuitbeslag gebruik ik niet voor deze potjes.... Veel te slap :-)
Succes!
Ze zijn ook ontiegelijk schetig zeg!
aah...wat zijn ze schattig!!!
Ben erg benieuwd of ze moeilijk te maken zijn..
Hertje schreef:Hoelang en op welke temperatuur heb je gebakken, en met welke oven?
Es even denken.... zo uit het blote hoofd (dat valt niet mee :-) )...
muffinbeslag (gewoon uit een pakkie), 1 ons klaargemaakt beslag per mok, half uurtje de oven in.Ik heb nu muffinbeslag genomen en de heteluchtoven op 170 graden gezet (terwijl op het pak 180 graden staat; vind ik net te warm en wordt ie te bruin).
Met cakebeslag gaat de oven op 150 graden. De baktijd kan iets verschillen.Biscuitbeslag gebruik ik niet voor deze potjes.... Veel te slap :-)
Succes!
Dank je, ik ga er mee aan de slag, eerst roosjes oefenen.
Okay.... ik beloof een how to! Maar het moet even wachten dames, want heb wat veel hooi op mn vork deze maand. Maar ik als het wat rustiger is hier, zal ik em maken.
Wil je niet pushen ofzo maarehh... de maand mei is voorbij! Hopelijk heb je het wat rustiger. Ben zo benieuwd namelijk (hoezo geen geduldig type). E
sugar&flour schreef:Okay.... ik beloof een how to! Maar het moet even wachten dames, want heb wat veel hooi op mn vork deze maand. Maar ik als het wat rustiger is hier, zal ik em maken.
Wil je niet pushen ofzo maarehh... de maand mei is voorbij! Hopelijk heb je het wat rustiger. Ben zo benieuwd namelijk (hoezo geen geduldig type). .
whahhahahha, geweldig!!!
Ik had al gereageerd, maarre ik zag gister dat zo'n cuppie dus $55,- ( of was het nou $89?) kost... dus wat een waardevolle waardering voor de juf!
Ik vind 'm /ze erg mooi!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Nog maar eens een kopietje van Cupcake Envy...