Re: P.p.p.p.pokerface...
Wow, mooi!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » P.p.p.p.pokerface...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wow, mooi!
Die vind ik gaaf !
Mag ik hem opslaan van je ? Kan ik mooi inspipikken voor mijn broer zijn verjaardag binnenkort, die is gek op pokeren...
groetjes
Super leuk gemaakt!! 
o heel mooi gemaatk ik print ze in op dracht heel vaak uit omdat het echt niet makkelijk is die speelkaarten nou jij hebt het echt heel goed gedaan
Ik wilde ze eerst door jou laten printen Riet, maar had de tijd er niet meer voor. Maar het was echt heel erg makkelijk. Hart=hartuitsteker, Schoppen=hartuitsteker op zijn kop met kleinste driehoekuitsteker, Ruiten=ruitenuitsteker en Klaveren=drie rondjes en kleinstje driehoekuitsteker. Ik heb zo'n doosje met alle standaard uitstekers in 6 verschillende maten, super makkelijk!
hallo,
teneerste een groot compliment voor je taart!
ik ben nieuw hier op het forum.
1 juni is mijn dochter jarig en ze wil graag dat mams een taart ga maken!ze wilde slagroomvulling en de afwerking marsepein met fondant.maar dan kan hijniet in de koelkast bewaard worden want dat ga het marsepein zweten.nu wil ik graag jullie ervaringen ermee en wie weet hebben jullie hele goede tips
groetjes monique
Hoi Monique,
Ik werk alleen met marsepein en werk nooit met botercreme ofzoiets, altijd met vullingen, die in de koelkast bewaard moeten worden. Ik zet alle taarten in de koelkast. De taart kan gaan zweten, maar dat trekt ook weer vanzelf weg.
En beter een bezwete taart, dan een omgeslagen en zure slagroom
. Ik zet de taart wel een halfuurtje voor opdienen uit de koelkast (als hij voor ons zelf is).
Succes!
Gr.,
Kim
ik vind hem echt super mooi hoor
Netjes!! 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » P.p.p.p.pokerface...