51

Re: Bruidstaart voor Debora en Gerco. (narrentaart)

Wat een prachtwerk! Heel mooi die poppetjes erbij, past helemaal bij de stijl. Een enorme uitdaging, om deze Kaatje taart te mogen maken. Je hebt het mooi gedaan, Gonnie!

Groet, Jolanda

52

Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook erg nerveus was hoor. Vooral toen julie nog in de voorzaal zaten toen ik binnen kwam.
Ik heb de taart niet in zijn geheel vervoerd maar gewoon los van elkaar. Ik heb ze beneden in de kelder op elkaar gestapeld, en het bruidspaartje er voor gezet.
Het restaurant vertelde mij dat zij ook wel taarten stapelden. Maar ik had toch voor mijn eigen gevoel van dat ik het zelf moest doen!
Gelukkig maar, want bij het restaurant kwamen ze eingelijk nooit zulke taarten tegen!!! Alleen maar de geijkte slagroomtaarten.

Ik zit hier nu met een grote glimlach achter de pc, want met de woorden die jij schrijft maakt mijn hele dag weer goed. En de stress ook een stukje minder.
Het blijft natuurlijk wel smaak!

En ja die poppetjes he. Vond je ze een beetje lijken??? Best een moeilijk karwei hoor!

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

53

Bakmams schreef:

Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook erg nerveus was hoor. Vooral toen julie nog in de voorzaal zaten toen ik binnen kwam.
Ik heb de taart niet in zijn geheel vervoerd maar gewoon los van elkaar. Ik heb ze beneden in de kelder op elkaar gestapeld, en het bruidspaartje er voor gezet.
Het restaurant vertelde mij dat zij ook wel taarten stapelden. Maar ik had toch voor mijn eigen gevoel van dat ik het zelf moest doen!
Gelukkig maar, want bij het restaurant kwamen ze eingelijk nooit zulke taarten tegen!!! Alleen maar de geijkte slagroomtaarten.

Ik zit hier nu met een grote glimlach achter de pc, want met de woorden die jij schrijft maakt mijn hele dag weer goed. En de stress ook een stukje minder.
Het blijft natuurlijk wel smaak!

En ja die poppetjes he. Vond je ze een beetje lijken??? Best een moeilijk karwei hoor!

nou zenuwen of niet je hebt echt een super taart voor ons gemaakt!!!!!!
mooi dat ze nog nooit zulke taarten hadden gezien hebben we in ieder geval wat unieks
en misschien wel extra klanten voor jou ......
want wij houden niet van standaard  we wisten van het begin af aan al dat we iets anders wouden dan de standaard taart
anders was ie zeker echt iedereen vol lof wat we horen
smaak van zicht en en proeven was zeker goed
misschien tot in de toekomst

groetjes debora

Je moet eerder bedenken met wie je wilt eten of drinken dan wat je wilt eten en drinken.
Want zonder een vriend is ons leven het voederen van een leeuw of een wolf.

54

Had ik hem toch bijna nog gemist :(

Hij is SUPER geworden en wat heb je er een werk van gemaakt, nog veeeeeel meer als dat ik had gedaan hoor.
Prachtig meid, daar mag je met recht trots op zijn.

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

Prachtige taart, heel stijlvol. :thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

56

Harstikke mooi Gonnie! Dat was mij nooit zo mooi gelukt! Terecht dat je de opdracht hebt gekregen :Y
(ik weet helemaal niet of ik er ook op heb gereageerd eigenlijk :S )
Toevallig is de narrentaart wel populair, ik kreeg ook al een verzoek voor een stapeltaart met deze taart als voorbeeld!

57

Geweldig mooie stapel :)