Re: En hier is 'ie dan...ook mijn eerste bruidstaart!
Meid helemaal toppie, ziet er super uit
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » En hier is 'ie dan...ook mijn eerste bruidstaart!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Meid helemaal toppie, ziet er super uit
Hier mag je ook rete trots op zijn hij is supergaaf
Chique!
Wauw Katja hij ziet er echt mooi uit en van dat lekken is geheel niets te zien ...... dat heb je zeer goed opgelost, en met recht en rede mag je apetrots zijn en nu op naar de volgende
Hij ziet er super uit! Gelukkkig is het allemaal goed gekomen.
Echt heel erg mooi.
Heel knap gedaan zeg!
Meid, wat een stress heb je gehad, maar het eindresultaat is om te smullen zo mooi ! En zelf stond je dus ook helemaal te glimmen bij het uitserveren? Superknap gemaakt !!!
Elegante taart met prachtige donkerrode rozen!
De ramp is mooi weggewerkt en ik vind het een supertaart geworden
ps: een mooie kleur bordeaux krijg je ook door rood met violet te mengen
prachtige taart
Wauw Katja hij ziet er echt mooi uit en van dat lekken is geheel niets te zien ...... dat heb je zeer goed opgelost, en met recht en rede mag je apetrots zijn en nu op naar de volgende
Katja had je voldoende taart met de maten die je gebruikt hebt en/of had je nog over, dan kan ik mij daar een beetje aan staven voor maten
Super super mooi gemaakt!!!
nicole th schreef:Wauw Katja hij ziet er echt mooi uit en van dat lekken is geheel niets te zien ...... dat heb je zeer goed opgelost, en met recht en rede mag je apetrots zijn en nu op naar de volgende
Katja had je voldoende taart met de maten die je gebruikt hebt en/of had je nog over, dan kan ik mij daar een beetje aan staven voor maten
Er was ruim voldoende. er waren welliswaar geen 100 personen die taart aten, maar er was genoeg. Ik sneed zelf de stukken, dus niet overdreven groot.
Een hele mooie stylevolle taart zo met die rozen...ziet er mooi strak uit. heel professioneel!!
Een prachtige stapel!
wow, echt heel mooi!
Nou Katja...van harte gefeliciteerd met je eerste bruidstaart...dat heb je schitterend gedaan meid ...op naar de volgende
HEEL mooi hoor.... echt heel mooi
Supergaaf....Katja....petje af....
Ik vind hem geweldig met die donkere rozen....wauw....
Echt een taart om TROTS op te zin.....:thumb:
Meid op naar de tweede.....
heel erg chique , mooi hoor .
Schitterend!
Wauw wat is je taart mooi!
Ik heb nog gelezen over je drama met de frambozen!
Jeetje wat een spanning zal je gehad hebben!
Het eindresultaat is SUPER! Bruidspaar zal ook zeer in hun nopjes zijn geweest!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » En hier is 'ie dan...ook mijn eerste bruidstaart!