Re: Mijn splinternieuwe Kenny doet een beetje gek......

Even een vraag aan de dames die de kennie van de makro gekocht hebben. Hoe veel inhoud heefd de kom? Ik wil hem namenlijk ook gaan halen maar ik ben nog aan het twijfelen omdat er maar een kleine kom bij zou zitten staat in de folder.

27

Thea Berndsen schreef:

Even een vraag aan de dames die de kennie van de makro gekocht hebben. Hoe veel inhoud heefd de kom? Ik wil hem namenlijk ook gaan halen maar ik ben nog aan het twijfelen omdat er maar een kleine kom bij zou zitten staat in de folder.

Ik heb hem ook gekocht bij de makro en toen stond het ook zo in de folder maar er zit gewoon een 4 liter kom bij.
Hier werkt ie super. doen dus !
Groetjes Tineke

groetjes Tineke.

Mijn Kennie heb ik al meer dan 1,5 jaar. De mijne maakt ook af en toe een vreemd geluid, van begin af aan al. Verder gebruik ik de ballongarde voor bijna alles. Cakebeslag, biscuitbeslag en botercr

29

Tienie schreef:
Thea Berndsen schreef:

Ik heb hem ook gekocht bij de makro en toen stond het ook zo in de folder maar er zit gewoon een 4 liter kom bij.
Groetjes Tineke

Yep, is gewoon een foutje in de folder :Y
Ik ben er zoooooooo blij mee :D

** Het is tijd voor..... taaaaaaaaaaaaaaaaaart! **
- Buzz

30

!lona schreef:
Tienie schreef:
Thea Berndsen schreef:

Groetjes Tineke

Yep, is gewoon een foutje in de folder :Y
Ik ben er zoooooooo blij mee :D

Nee, geen foutje in de folder. De GEBRUIKSinhoud is 2,5 liter. Doe je hem voller dan stroomt hij over (of mixt hij over) en dan kan de motor het niet meer trekken.
Maar onder op mijn Kennie staat zelfs 4,5 liter (maar de doos zegt 4 liter).

En ook hier een heel tevreden iemand. Aan de Kenwood lag het niet dat ik mijn muffins liet verbranden :s

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

31

Poeh hee, wat ben ik blij om te horen dat het 'rare" geluid hoor. Ik heb mijn Kennie nu een paar maanden en baalde ook als een stekker. Kon de bon nergens meer vinden want ik heb hem online gekocht.

Maar ben blij om te horen dat het geluid zo hoort, omdat hij zijn toerental bij stelt

Groetjes San

32

Sannn schreef:

Poeh hee, wat ben ik blij om te horen dat het 'rare" geluid hoor. Ik heb mijn Kennie nu een paar maanden en baalde ook als een stekker. Kon de bon nergens meer vinden want ik heb hem online gekocht.

Maar ben blij om te horen dat het geluid zo hoort, omdat hij zijn toerental bij stelt

:Y  yeps.. same here.

Maar dat was niet waar ik op wilde reageren.. als je online de machine hebt gekocht heb je nog wel degelijk een faktuur :) In je email!!

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

33

Ook deze verplaats ik even naar de plek waar hij hoort :) Bakken en Vullen!

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

34

Heb sinds vandaag ook een Kennie. En ben nu al een uur aan het lezen op het forum wie welke klopper voor biscuit gebruikt. Wel lastig, want het is een beetje 50/50. In een eerdere reactie van Bommeltje las ik dat ze had gelezen dat de ballongarde NIET voor biscuitbeslag gebruikt moet worden. Maar in mijn boekje staat dat voor 'vetvrij eierbeslag' de ballongarde wordt gebruikt. Bedoelen ze daar geen biscuitbeslag mee?

35

volgens mij is vetvrij eierbeslag inderdaad zelfde als mix. zit geen vet in en wel ei. heb ook nieuwe kennie en heb gewoon met ballongarde gedaan gaat prima.

36

voor mix maar ook voor botercreme gebruik ik de ballon garde, dus met al die draadjes zeg maar

37

Ow... iK had eerst de ballon, helft van dit topic gelezen met het niet gebruiken van de ballon...

Gewisseld voor de Klopper, kom terug lees verder, maakt t niet uit.

Klopper ook prima voor biscuit (basisbisuit van recept hier) ?