26

Re: Elmo..

Ik vind hem echt helemaal super!!!

27

Wauw die elmo is echt geweldig! :D als mijn moeder m zou zien zou ze spontaan verliefd worden :P die is echt al jaren elmo fan. Maar hoe heb je z'n vachtje zo mooi pluizig gekregen? O-)

28

ach wat een scheetje van een taart :D
elmo is zoooo schattig geworden!!
en leuk idee die blokjes zo op elkaar... kvind het echt super geworden! ;)

29

o wauw vind hem helemaal super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bedankt voor alle leuke ideeën en inspiraties!!!
Bedankt voor het kijken en tips!!!!!!

Plientje89 schreef:

Wauw die elmo is echt geweldig! :D als mijn moeder m zou zien zou ze spontaan verliefd worden :P die is echt al jaren elmo fan. Maar hoe heb je z'n vachtje zo mooi pluizig gekregen? O-)

dat vachtje krijg je door met een nagelschaartje of een schaartje voor het uitknippen van 3 d kaarten (pipoos) met een heel scherp puntje in je marsepein te knippen! ( natuurlijk niet met het schaartje waar je net de nagels van je kinderen mee geknipt hebt!!! :lol:  )

hoop dat je er wat aan hebt!

31

bernadettemeulendijk schreef:
Plientje89 schreef:

dat vachtje krijg je door met een nagelschaartje of een schaartje voor het uitknippen van 3 d kaarten (pipoos) met een heel scherp puntje in je marsepein te knippen! ( natuurlijk niet met het schaartje waar je net de nagels van je kinderen mee geknipt hebt!!! :lol:  )

hoop dat je er wat aan hebt!

Ja dank je! Daar kan ik zeker wel wat mee. Had ik me ook nog niet bedacht. Leuk om zo een keertje een teddybeertje ofzo te boetseren:D