Re: Sweet Sixteen, Pippi Langkous en Prinses Suhana
Wat een schitterende taarten zeg.
Daar zul je wel heel erg trots op zijn.....
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Sweet Sixteen, Pippi Langkous en Prinses Suhana
Wat een schitterende taarten zeg.
Daar zul je wel heel erg trots op zijn.....
Echt superrrrrrrrrrrrrrrrr taarten......ik vindt je pippi echt the BOM!! hoe laat je die haartjes zo staan??
complimenten hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ok, dit is de eerste keer dat ik niet ka kiezen welke ik nu echt de leukste vind !
Mooi taarten alle 3 !!
Wow wat een waanzinnig mooie taarten!!
wauw!!!! geweldige taarten! pippi is mijn favoriet, alles klopt!!!! mag ik ej prinssesen als inspiratie gebruiken voor een meisjes taart binnenkort?
Wowie!!!!
Jeetje wat mooi zeg allemaal!! Knap gemaakt!
Toppie gedaan meid!!
Wauw, wat een geweldig mooie taarten zeg, die Pippi ook zoooo leuk!!!!
Prachtige taarten!!
Erg mooi allemaal, superrrr!
OOh caroline wat een pracht taarten....!!!
Die sweet 16 taarten van jou zijn stuk voor stuk super!
en ik ben ook helemaal wegvan je pippi taart! Ik zie dat meiske daar al ronddraaien!! oh wat leuk!!!
Allemaal weer top stapels,maar ik vind pippi wel heel erg leuk,zo hadden we haar nog niet eerder gezien volgens mij,leuk.
En jeetje zeg,nr 7 van de sweet 16,ze geven zeker allemaal je adres door van de vriendenkring van de dames,maar wel leuk weer.
Jij bent gewoon de koningin van de Sweet Sixteen stapels .
En wat is je Pipi stapel waanzinnig gaaf!!
Mooie taarten, maar die PIPI langstrumf is leuheuk! Mag ik die opslaan onder mijn favorieten?
Doink......even wachten hoor. Viel zojuist van m'n stoel! Wat een mooie taarten zijn dat. Ik vind de Pippitaart ook helemaal leuk!!!!!
Wauw, wat maak je toch steeds weer prachtige taarten!
Schitterend!
Echt prachtig!!
ik vind ze alle 3 grandioos maar pipi......FANTASTISCH !
OOOOooooohhhhh, ik vind ze alledrie supermooi! Ik kan bijna niet keizen, ik denk toch de pipi, zie je niet zoveel
Leuk h
Ik hou het maar kort... PRACHTIG!
Caroline's super sweet sixteen taarten zijn allemaal prachtig!!!"your the best" en die Pippi....tjaaa ik heb hem gelukkig in het echt gezien en kan het blijven zeggen....hij is schitterend!!!
Even mijn mond weer sluiten woooooooooooow super taarten
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Sweet Sixteen, Pippi Langkous en Prinses Suhana